Quote from Guest on 5 June 2007, 19:40Hej!
Är det någon mer än jag som tycker att det känns bra att lyssna på musik under löprundan - men har problem med att öronsnäckorna hela tiden trillar ur? 🙁Mina öron verkar inte gjorda för dem helt enkelt! Jag har testat några olika varianter; olika
Hej!
Är det någon mer än jag som tycker att det känns bra att lyssna på musik under löprundan - men har problem med att öronsnäckorna hela tiden trillar ur? 🙁
Mina öron verkar inte gjorda för dem helt enkelt! Jag har testat några olika varianter; olika
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 19:50Jag kan inte springa med snäckor -- när jag har blivit lite uppvärmd ramlar de ut direkt. Har istället ett par Koss porta pro, som är lätta nog att inte märkas, och ger bra bas vilket hjälper till under de tunga partierna. Då jag använder en shuffle som m
Jag kan inte springa med snäckor -- när jag har blivit lite uppvärmd ramlar de ut direkt. Har istället ett par Koss porta pro, som är lätta nog att inte märkas, och ger bra bas vilket hjälper till under de tunga partierna. Då jag använder en shuffle som m
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 20:32Jag springer med pluggar och tycker det funkar bra - dom ramlar inte ut. Däremot svettas jag något kopiöst när jag springer så pluggarna blir genomsura. Inte sällan börjar det hacka och skrapa i dom efter ett tag. Men när dom torkat går dom som tåget igen
Jag springer med pluggar och tycker det funkar bra - dom ramlar inte ut. Däremot svettas jag något kopiöst när jag springer så pluggarna blir genomsura. Inte sällan börjar det hacka och skrapa i dom efter ett tag. Men när dom torkat går dom som tåget igen
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 20:41Jag springer också med pluggar, men jag får trycka dit dem bättre lite nu som då och använder jag den för ofta fr jag skavsår i öronen (t-).
iPod pluggarna sitter dock bättre än de billiga varianterna jag körde med förut...
Jag springer också med pluggar, men jag får trycka dit dem bättre lite nu som då och använder jag den för ofta fr jag skavsår i öronen (t-).
iPod pluggarna sitter dock bättre än de billiga varianterna jag körde med förut...
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 20:54Jag springer med vanliga billiga för ca. 40 kr, utan att ha några problem alls med dem, men det varierar nog från person till person, beroende på öronens utformning...
Jag springer med vanliga billiga för ca. 40 kr, utan att ha några problem alls med dem, men det varierar nog från person till person, beroende på öronens utformning...
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 20:57Mina var också hyfsat billiga, runt 150:- på Åhléns har jag för mig. Men det måste vara gummitutor som man stoppar in i örat tycker jag, inte dom där som är flata med ett tunt skumgummihölje. Dom tappar jag eller så får jag skav.
Mina var också hyfsat billiga, runt 150:- på Åhléns har jag för mig. Men det måste vara gummitutor som man stoppar in i örat tycker jag, inte dom där som är flata med ett tunt skumgummihölje. Dom tappar jag eller så får jag skav.
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 22:50Hade ett par Sennheiser CX300 in-ear tills dom pajade, förmodligen dog dom en försmädlig svett-död inuti mina hörselgångar.
Satt fantastiskt bra beroende på flera faktorer. Sladden gick runt nacken istf. den vanliga Y-lösningen som hänger och slänger unde
Hade ett par Sennheiser CX300 in-ear tills dom pajade, förmodligen dog dom en försmädlig svett-död inuti mina hörselgångar.
Satt fantastiskt bra beroende på flera faktorer. Sladden gick runt nacken istf. den vanliga Y-lösningen som hänger och slänger unde
Quote from Camilla Höög on 7 June 2007, 13:48Kör med Koss PortaPro som är oslagbara och Koss SportaPro när jag har hjälm (alltså då jag cyklar).
En lösning på att in-ear-lurar trillar ut som jag såg senast på Göteborgsvarvet var att helt enkelt tejpa fast dem 😀
Kör med Koss PortaPro som är oslagbara och Koss SportaPro när jag har hjälm (alltså då jag cyklar).
En lösning på att in-ear-lurar trillar ut som jag såg senast på Göteborgsvarvet var att helt enkelt tejpa fast dem 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 7 June 2007, 13:52Dom här från Koss är inte så dumma
Spark Plug
http://www.webhallen.com/prod.php?id=43618Annars hålle jag med om att SportaPro är kanon. Har jag också till cykelhjälmen. Fördelen med den jämfört med pluggar i öronen är att man faktiskt hör trafiken runt
Dom här från Koss är inte så dumma
Spark Plug
http://www.webhallen.com/prod.php?id=43618
Annars hålle jag med om att SportaPro är kanon. Har jag också till cykelhjälmen. Fördelen med den jämfört med pluggar i öronen är att man faktiskt hör trafiken runt
Quote from Karolina Bergsten on 7 June 2007, 14:21Jag kör med pluggar och binder en snusnäsduk runt pannan öronen så att de ska hålla sig på plats om jag blir för svettig, oftast funkar det dock utan.
Jag kör med pluggar och binder en snusnäsduk runt pannan öronen så att de ska hålla sig på plats om jag blir för svettig, oftast funkar det dock utan.