Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag har vi gjort kraftiga förbättringar kring hur snabbt forumtrådar laddas. I många fall går det otroligt mycket snabbare. Swisch!

Nu kan man äntligen tala om vilken tidszon man befinner sig i på sajten. Detta gör man under Mina inställningar. (Om du bor i Sverige behöver du inte ändra).

Fördelen med detta är att sajten inte längre tror att du försöker planera in framtida träning om

Fram till idag har inte kommentarer på träningspass som var tävlingar/lopp synliga i feeden. Nu är detta fixat.

Idag har vi ändrat följande:

1) Internet Explorer 11 på Windows 8.1: Det gick inte att spara pass. Vi passade också på att eliminera några mindre html-fel som gav varningar i consolen.

2) Rundor inlästa från Garmin får återigen namnförslag som baseras p

Vi har idag lagat funktionen för att söka efter personer i karta.

Idag har vi lagt upp följande:

* Bättre funktion för att kunna ändra sitt lösenord om man glömt bort det.
* Buggfix i Mina rapporter: Det gick inte att Spara som bild.

* Liten buggfix Mina rapporter (gick inte att generera staplade diagram om man delade upp serierna på genomfört / ej genomfört).
* Funktionen för import av CSV-filer förstår nu datum lite bättre, samt tar hänsyn till valet av decimal-separator.
* Funktion

Nya fält!

Stigning (ascent)
Nedstigning (descent)
Medeleffekt (används huvudsakligen för cykling)
Maxeffekt (används huvudsakligen för cykling)

Nu har vi fixat så att hastighet/tempo syns ordentligt i diagrammet på sajten, för pass inspelade med nya iPhone-appen.

Det hade smugit in sig en ny bugg som gjorde att det inte gick att ändra sitt inloggningsnamn ordentligt (under Mina inställningar -> E-post).