Quote from Guest on 9 July 2012, 09:59Ska i väg en månad utomlands inom kort och då min Garmin har slutat fungera använder jag min telefon (Iphone) för att se distans etc.
Känner ngn till ngn app som mäter tid/distans utan att behöva koppla upp sig på 3g nät eller motsvarande, har ingen lust
Ska i väg en månad utomlands inom kort och då min Garmin har slutat fungera använder jag min telefon (Iphone) för att se distans etc.
Känner ngn till ngn app som mäter tid/distans utan att behöva koppla upp sig på 3g nät eller motsvarande, har ingen lust
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 10:09Körde TrekBuddy på min ga SEw910i en gång i tiden, vilket fungerade bra för mig. Vet inte om den finns som app till iPhone.
Körde TrekBuddy på min ga SEw910i en gång i tiden, vilket fungerade bra för mig. Vet inte om den finns som app till iPhone.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 11:23Du behöver inte ha nätverket igång hela tiden. Det räcker med att ha den igång när du startar rundan/appen (om ens då) och när du ska spara rundan.
Du behöver inte ha nätverket igång hela tiden. Det räcker med att ha den igång när du startar rundan/appen (om ens då) och när du ska spara rundan.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:22De flesta löparappar fungerar väll utan uppkoppling?
Har använt Runkeeper utomlands förut (utan uppkoppling), men har nu bytt till Kinetic (som även den bör fungera utan uppkoppling).
Sedan kan du ju koppla upp dig mot något gratis WiFi om du vill se hur
De flesta löparappar fungerar väll utan uppkoppling?
Har använt Runkeeper utomlands förut (utan uppkoppling), men har nu bytt till Kinetic (som även den bör fungera utan uppkoppling).
Sedan kan du ju koppla upp dig mot något gratis WiFi om du vill se hur
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:11Jag har aldrig stött på någon löparapp (till Iphone) där du behöver ha 3G under turen. GPS:en fungerar ju ändå!
Jag har aldrig stött på någon löparapp (till Iphone) där du behöver ha 3G under turen. GPS:en fungerar ju ändå!