Quote from Guest on 6 September 2007, 23:00Ska till Göteborg i helgen (Finnkampen)
Har lite tid över, så vilka butiker med löparutrustning (kläder, skor etc) rekommenderas?
Gärna nå´n välsorterad mp3-affär också (t+)
Ska till Göteborg i helgen (Finnkampen)
Har lite tid över, så vilka butiker med löparutrustning (kläder, skor etc) rekommenderas?
Gärna nå´n välsorterad mp3-affär också (t+)
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 23:10Löp- och skokliniken på Plantagegatan...(t+)
Löp- och skokliniken på Plantagegatan...(t+)
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 23:50Eller löplabbet på Östra hamngatan som ligger lite mer centralt. Fast jag skulle också hellre gå till Löp- och skolkliniken 🙂
MP3-butik....hmmm. Har inget riktigt bra förslag där. Mediamarkt har ju en hel del, men hur det är med välsorteringen vet jag
Eller löplabbet på Östra hamngatan som ligger lite mer centralt. Fast jag skulle också hellre gå till Löp- och skolkliniken 🙂
MP3-butik....hmmm. Har inget riktigt bra förslag där. Mediamarkt har ju en hel del, men hur det är med välsorteringen vet jag
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 07:58Vad är Löp- och skokliniken bättre på? Bättre sortiment, försäljare, priser? För isådana fall kanske det är värt att ta sig ett besök där
Vad är Löp- och skokliniken bättre på? Bättre sortiment, försäljare, priser? För isådana fall kanske det är värt att ta sig ett besök där
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 08:28Priserna och sortimentet äri stort detsamma.
Min upplevelse är att jag fått mer engagerad och personlig service på Löp- och skokliniken.
Priserna och sortimentet äri stort detsamma.
Min upplevelse är att jag fått mer engagerad och personlig service på Löp- och skokliniken.
Quote from Lars Mörrby on 7 September 2007, 08:50Jag brukar gå till Löplabbet eftersom det är nära jobbet. Det ligger precis bredvid Nordstan i centrala Göteborg. I Nordstan finns också en Intersport och några andra sport affärer (Sportex och Femmans sport).
MP3 och liknande köper jag antingen i USA på
Jag brukar gå till Löplabbet eftersom det är nära jobbet. Det ligger precis bredvid Nordstan i centrala Göteborg. I Nordstan finns också en Intersport och några andra sport affärer (Sportex och Femmans sport).
MP3 och liknande köper jag antingen i USA på
Quote from Lotta W on 7 September 2007, 09:03Netonnet finns dessutom på Ringön.
Netonnet finns dessutom på Ringön.
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 14:55Tack för tipsen. Ska nog kunna shoppa loss ordentligt.
Ska inte glömma kreditkortet;)
Tack för tipsen. Ska nog kunna shoppa loss ordentligt.
Ska inte glömma kreditkortet;)
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 17:44Bra tråd! Jag ska också ner till GB och slösa pengar på träningskläder imorgon! 😀
Bra tråd! Jag ska också ner till GB och slösa pengar på träningskläder imorgon! 😀