Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Så, lägger ut en diskussion här. Har inte hittat någon på funbeat som håller hus omkring Kärra. Det är ju något isolerat, en bit ifrån Göteborg, Säve etc.

Finns det måtro någon löpare häromkring? Kör ofta på egen hand, beroende på distans så ligger det

Hej!
Det är sant att det inte verkar krylla av oss Kärrabor på Funbeat:-(. Men här är en iaf. Bor i Gerrebacka.
Jag har nyss kommit tillbaka till löpningen efter ett ofrillivigt uppehåll sen LL då den berömda skruvmejseln sattes in i vänster knät på mig,

Löparforumet med fokus på Hisingen verkar inte alltför belamrat med folk. Har ju inte själv tagit en titt på väldigt länge. Faktiskt, som du Patrik, fick jag en skada strax innan FInalloppet i Skatås i oktober. Har sedan dess arbetat med rehabövningar i e

Tuvebo här!
Springer oftast i Hisingsparken, mål i år på GBG är sub 1.36 (4.30) men bekvämlighetsrundor ligger oftast på 5,00 över 10-15 km..

Gubbvaden slog till i början av December så kört en del gympass nu, men legat lite lågt. Börjar springa nu igen

Tjena Gunnar

Precis, gubbvad är det jag också fick i oktober. Dum som man var så sprang jag ju ändå ett tag i början. Besökte inte sportrehab förrän i december då jag fick lite professionella råd. Inte kört över 6 km sedan oktober pga skadan. Fortfarande

Hejsan allihopa

Jag bor på Hisingen typ vid eriksbergskranen. Jag letar löparsällskap för långpass 3-4 mil i 5min tempo ungefär(ge och ta 30sek åt båda håll)

vet ej om denna tråd är aktuell ännu... men jag prövar ändå.

Hade fint
/Björn

Här är en i Hildedal, men ni är för snabba för mig. Broarna runt är fint.(ca 20km)