Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ensam cyklist söker... en simmare och löpare för att få ihop ett stafettlag till Stockholm Triathlon söndagen 29 augusti.
Jag har inga ambitioner att köra ett fullt triathlon, men skulle gärna rasta tempohojen på avstängda gator i Stockholm, så om det är

Hade vart superkul men du tog min bästa gren..cykel...men du är nog bättre...
Jag ska köra Sala Silverman dagen innan så jag tror inte jag kan ställa upp...
Hoppas du hittar några lag kompisar...det är ju så kul!!

Är sugen på simsträckan igen, efter vansbro. Men vill inte betala 700 kr för att få simma. Hur tänkte du? Kan även tänka mig löpsträckan, ifall ingen annan vill ställa upp. Gillade verkligen arret 2008 då jag tog simsträckan. mvh daniel;)

Tja Daniel, min första prio och intresse var att få köra min nya tempocykel inne i Stockholm. Så ett lag vore kul att få ihop!
Jag tror det blir svårast att få tag på en simmare, så du kanske ska satsa på simsträckan? Vad önskas för distans 1500 eller 750

Jag har aldrig provat en tria, men skulle kunna tänka mig att kuta lite. jag vet inte vilka tider ni söker, gjorde Parloppet i somras (5 km) på lite över 22 (22,23), och brukar ligga på runt 47 på en hyfsat snäll mil (som detta verkar vara), även om jag e

Grymt, jag är taggad för simsträckan gärna 1500 m, har övat inför vansbro i år. Och gjorde 54 på 3 km. Vill knäcka min sub 34 från 08. Vad tror ni om olympisk distans?

Vad sägs om team funbeat?

mvh d

OK, vill ni se mer om mig får ni besvära er med att kolla på Jogg, orkar inte regga på flera ställen, och det var där jag började, men läser med behållning forumen här på Funbeat.
http://www.jogg.se/joggare/mikaels

Team Funbeat ftw 😉

Menar du att Team Jogg låter bättre? Skämt å sido mikael vilket namn gillar du?

TEAM FUCK THE WORLD? Det vore nåt;)

ftw = for the win!
http://en.wiktionary.org/wiki/for_the_win
(såg att det hade en annan betydelse i bikervärlden...)

Så jag gillar namnet 🙂

Jag är nyfiken men formen är (t-) tyvärr.