Quote from Guest on 26 June 2010, 22:09Hej på er,
Jag är sajtvärd för träningsforumet traning.ifokus.se och söker någon eller några som vill ställa upp på en intervju. Intervjuerna kommer handla om folk som har sprungit olika lopp så har du sprungit ett lopp och vill vara med, hojta till! Du k
Hej på er,
Jag är sajtvärd för träningsforumet traning.ifokus.se och söker någon eller några som vill ställa upp på en intervju. Intervjuerna kommer handla om folk som har sprungit olika lopp så har du sprungit ett lopp och vill vara med, hojta till! Du k
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 22:19Tycker du att det här är ett schysst sätt att locka medlemmar till ert forum?
Tycker du att det här är ett schysst sätt att locka medlemmar till ert forum?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 19:45Varför inte egentligen? Hon kör ju med öppna kort.
Jag har exempelvis blivit hitlockad genom en rekommendation på en annan sida. Efter en kort utvärdering och körning på dubbla forum så föll lotten på funbeat eftersom jag tyckte den var bättre. Bättre fö
Varför inte egentligen? Hon kör ju med öppna kort.
Jag har exempelvis blivit hitlockad genom en rekommendation på en annan sida. Efter en kort utvärdering och körning på dubbla forum så föll lotten på funbeat eftersom jag tyckte den var bättre. Bättre fö
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 07:35Har inte heller några problem med den saken.
Malin, jag skickade just ett mail - jag ställer gärna upp.
/T
Har inte heller några problem med den saken.
Malin, jag skickade just ett mail - jag ställer gärna upp.
/T
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 21:25Jag oxå och du bör ha fått ett mail från mig med.
Jag oxå och du bör ha fått ett mail från mig med.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:15Anna: Min tanke är inte att locka någon någonstans utan att leta upp löpare runt om i landet som vill inspirera andra att springa löparlopp i alla dess former eller bara motivera folk som vill börja träna!
Anna: Min tanke är inte att locka någon någonstans utan att leta upp löpare runt om i landet som vill inspirera andra att springa löparlopp i alla dess former eller bara motivera folk som vill börja träna!
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:18Tord: Det stämmer bra, sajten är inget alternativ till Funbeat. Visst, det diskuteras på båda sidorna men jämföra sajterna är för min del som att jämföra Facebook och Flashback.
Tord: Det stämmer bra, sajten är inget alternativ till Funbeat. Visst, det diskuteras på båda sidorna men jämföra sajterna är för min del som att jämföra Facebook och Flashback.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:19Tomas & Miche: Tack så mycket, vad kul! 😀
Tomas & Miche: Tack så mycket, vad kul! 😀
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:27Malin jag har också mailat dig idag.
Hoppas att vi kan höras.
Malin jag har också mailat dig idag.
Hoppas att vi kan höras.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:27Mailin: Jag har också mailat. 🙂
Mailin: Jag har också mailat. 🙂