Quote from Guest on 10 May 2011, 11:21Hej!
Jag är en tjej som söker lite löparvänner!
Jag bodde tidigare i USA och var där med i en löpargrupp, det var så himla roligt och vet inte om det finns något liknande här hemma i Sverige. Jag bor i Hässleholm men tar mig lätt till andra ställen i Skån
Hej!
Jag är en tjej som söker lite löparvänner!
Jag bodde tidigare i USA och var där med i en löpargrupp, det var så himla roligt och vet inte om det finns något liknande här hemma i Sverige. Jag bor i Hässleholm men tar mig lätt till andra ställen i Skån
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 11:31Nu bor vi ju inte alldeles nästgårds då jag bor strax utanför Lund, men jag hänger gärna på en sådan aktivitet någon gång.
Nu bor vi ju inte alldeles nästgårds då jag bor strax utanför Lund, men jag hänger gärna på en sådan aktivitet någon gång.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 11:37http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=25446
Hässleholms OK har säkert löpträningar du kan vara med på en gång i veckan eller så.
http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=25446
Hässleholms OK har säkert löpträningar du kan vara med på en gång i veckan eller så.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 14:14Låter kul! Jag kan tänka mig att hänga med och springa ca 1 mil någon gång då och då.
Låter kul! Jag kan tänka mig att hänga med och springa ca 1 mil någon gång då och då.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 10:01Vad roligt! Har pratat med några av mina vänner som också är intresserade, ska vi se om vi kan få lite fler som är på och sedan bestämma ett tillfälle?
Vad roligt! Har pratat med några av mina vänner som också är intresserade, ska vi se om vi kan få lite fler som är på och sedan bestämma ett tillfälle?
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 14:59Bor i samma småstad och kan också vara intresserad! Beroende på upplägg och tempo 😀
Bor i samma småstad och kan också vara intresserad! Beroende på upplägg och tempo 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 17:08Jag har sprungit (mer eller mindre) regelbundet sedan januari så är fortfarande i en uppbyggnadsfas. Idag sprang jag 9km i kuperad terräng på 48min så det ger ett tempo på 5,3min/km och då blev jag inte särskilt andfådd.
Var brukar du springa någonstans
Jag har sprungit (mer eller mindre) regelbundet sedan januari så är fortfarande i en uppbyggnadsfas. Idag sprang jag 9km i kuperad terräng på 48min så det ger ett tempo på 5,3min/km och då blev jag inte särskilt andfådd.
Var brukar du springa någonstans
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 20:36Hej Sofie!
Springer inte riktigt så fort som du då kanske 🙂 Om jag får va frisk framöver så siktar jag mot att kunna hålla ditt tempo men då på skogsvägar/grusvägar/asfalt! Springer överallt men inte så mycket terräng kanske. Kan säkert göra det oftare
Hej Sofie!
Springer inte riktigt så fort som du då kanske 🙂 Om jag får va frisk framöver så siktar jag mot att kunna hålla ditt tempo men då på skogsvägar/grusvägar/asfalt! Springer överallt men inte så mycket terräng kanske. Kan säkert göra det oftare
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 22:38Jag sällskapar gärna med ngn! Bor i Lund =)
Jag sällskapar gärna med ngn! Bor i Lund =)