Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp Skåne?
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag är en tjej som söker lite löparvänner!
Jag bodde tidigare i USA och var där med i en löpargrupp, det var så himla roligt och vet inte om det finns något liknande här hemma i Sverige. Jag bor i Hässleholm men tar mig lätt till andra ställen i Skån

Nu bor vi ju inte alldeles nästgårds då jag bor strax utanför Lund, men jag hänger gärna på en sådan aktivitet någon gång.

http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=25446

Hässleholms OK har säkert löpträningar du kan vara med på en gång i veckan eller så.

Låter kul! Jag kan tänka mig att hänga med och springa ca 1 mil någon gång då och då.

Vad roligt! Har pratat med några av mina vänner som också är intresserade, ska vi se om vi kan få lite fler som är på och sedan bestämma ett tillfälle?

Bor i samma småstad och kan också vara intresserad! Beroende på upplägg och tempo 😀

Jag har sprungit (mer eller mindre) regelbundet sedan januari så är fortfarande i en uppbyggnadsfas. Idag sprang jag 9km i kuperad terräng på 48min så det ger ett tempo på 5,3min/km och då blev jag inte särskilt andfådd.

Var brukar du springa någonstans

Hej Sofie!

Springer inte riktigt så fort som du då kanske 🙂 Om jag får va frisk framöver så siktar jag mot att kunna hålla ditt tempo men då på skogsvägar/grusvägar/asfalt! Springer överallt men inte så mycket terräng kanske. Kan säkert göra det oftare

Jag sällskapar gärna med ngn! Bor i Lund =)