Quote from Guest on 21 July 2011, 11:06Vilka löparklubbar finns det som tar emot en motionär som gör milen på ca 45 min.
Vilka löparklubbar finns det som tar emot en motionär som gör milen på ca 45 min.
Quote from Elias Engqvist on 21 July 2011, 11:16Inte en löpklubb på samma sätt riktigt men Running Sweden tar ju emot alla! (Det kostar iofs lite men det är en härlig stämning i gänget som består av allt från c:a 60min till 35min på milen)
Inte en löpklubb på samma sätt riktigt men Running Sweden tar ju emot alla! (Det kostar iofs lite men det är en härlig stämning i gänget som består av allt från c:a 60min till 35min på milen)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 11:22Kolla med IF Linnéa. Verkar vara otroligt bra stämning där. Huddinge AIS är väldigt bra också. De har dessutom inomhushall. Annars kan jag rekommendera Runday som kör varje måndag vid Karlbergs slott.
Kolla med IF Linnéa. Verkar vara otroligt bra stämning där. Huddinge AIS är väldigt bra också. De har dessutom inomhushall. Annars kan jag rekommendera Runday som kör varje måndag vid Karlbergs slott.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 11:42Ja kom till oss i If Linnéa!
vi tränar på tisdagar och torsdagar och samlas vid Zinkensdamms IP kl 18.30
vi har en salig blandning av löpare som gör allt mellan 35 och 65 minuter på milen.
Ja kom till oss i If Linnéa!
vi tränar på tisdagar och torsdagar och samlas vid Zinkensdamms IP kl 18.30
vi har en salig blandning av löpare som gör allt mellan 35 och 65 minuter på milen.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 13:41Tack för alla tips, få se vad det blir efter semestern.:-)
Tack för alla tips, få se vad det blir efter semestern.:-)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 14:07Alla förslag du fått verkar vara bra tycker jag. Det ena utesluter ju inte det andra och även om du väljer någon annan grupp tycker jag absolut du ska testa Runday när du har möjlighet. Det är gratis och det är alltid någon form av "kvalitetspass". Kanonb
Alla förslag du fått verkar vara bra tycker jag. Det ena utesluter ju inte det andra och även om du väljer någon annan grupp tycker jag absolut du ska testa Runday när du har möjlighet. Det är gratis och det är alltid någon form av "kvalitetspass". Kanonb
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 14:35Fast om du vill tävla så är det en friidrottsförbundsansluten klubb du ska vara med i (vilket iofs inte utesluter att du samtidigt är med på Runday och Club Running Sweden). Hässelby och Spårvägen är ju de stora vid sidan av Studenternas. IF Linnéa är för
Fast om du vill tävla så är det en friidrottsförbundsansluten klubb du ska vara med i (vilket iofs inte utesluter att du samtidigt är med på Runday och Club Running Sweden). Hässelby och Spårvägen är ju de stora vid sidan av Studenternas. IF Linnéa är för
Quote from Elias Engqvist on 21 July 2011, 15:06Runday är faktiskt ansluten - men inte Club Running Sweden - om jag förstår det hela rätt.
http://www.rf.se/Idrottens-organisation/Idrottens-organisation/Specialidrottsforbund/?OrgId=284&OrgTypeId=4&selected=sdf
Runday är faktiskt ansluten - men inte Club Running Sweden - om jag förstår det hela rätt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:30Det har du faktiskt rätt i! Hade jag ingen aaaning om.
Det har du faktiskt rätt i! Hade jag ingen aaaning om.