Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglöparknä operation
You need to log in to create posts and topics.

ngn som har opererats för löparknä? Blev det bra?

Jag opererade mig för två veckor sedan. Operationen gick bra och jag kunder gå direkt. Hade ont ett par dagar efter operationen. Är lite svullen fortfarande. Började träna igen efter fem dagar. Rullskidor och styrka funkar bra. Löpningen får vänta ett tag

Hur går en operation mot löparknä till?
Vart vände du dig?

Jag har haft löparknä i snart 6 år vilket gjort att jag inte kunnat löpträna ordentligt under denna tid.

Detta har iochförsig gjort att jag funnit både skidor och cykel. Inget ont som inte för

Jag har opererat löparknä. Gjorde det för precis ett år sedan. Jag kunde inte gå utan kryckor på flera veckor, tog ca 4v innan jag kunde gå utan kryckor hemmavid. Ont som attan hade jag iaf. Började promenera m kryckor efter ca 3-4 v, efter 8v kunde jag b

Jag har haft problem med "löparknä" i 13 år och inte kunnat spring längre än 3-6km utan att få ont. Men efter en rekommendation besökte jag en osteopat som fixade mig efter två besök! Har denna veckan sprungit 10+8km och springer idag helt utan problem! S

Jag vände mig till Ortho Center vid Löwenströmska sjukhuset i Stockholm.

Dom öppnar knät på utsidan. Ärret ca 8 cm långt. Vid operationen delade dom senan och tog bort ärrvävnad. Nu är det bara å hoppas att det hjälper…