Quote from Guest on 17 October 2010, 09:32någon som vill ha sällskap på löprundan?
jag är 17 och bor i stockholm. springer milen strax under 50 min och skulle tycka att det vore riktigt kul att träffa någon att träna med.
någon som vill ha sällskap på löprundan?
jag är 17 och bor i stockholm. springer milen strax under 50 min och skulle tycka att det vore riktigt kul att träffa någon att träna med.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:42Alltid kul med sällskap. Beror lite på vart du tränar om logistiken skall fungera. Själv fungerar söder om stockholm ganska bra för mig.
Alltid kul med sällskap. Beror lite på vart du tränar om logistiken skall fungera. Själv fungerar söder om stockholm ganska bra för mig.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:17jag bor norr om stockholm men har inget emot att åka en liten bit. jag tränar helst i skogen. har kört en del i lil-janskogen, runt brunnsviken och på djurgården men att testa nya rundor ät ju bara kul! är väldigt sugen att testa bla. lidingöloppet 🙂
jag bor norr om stockholm men har inget emot att åka en liten bit. jag tränar helst i skogen. har kört en del i lil-janskogen, runt brunnsviken och på djurgården men att testa nya rundor ät ju bara kul! är väldigt sugen att testa bla. lidingöloppet 🙂