Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkompis/ar Växjö
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är relativt nyinflyttad i Växjö och söker därför efter löparkompisar! Har själv sprungit under 3-4 år, hittils främst på egen hand. Så om det finns några funbeat;are från de småländska skogarna som är intresserade, hojta till! Kan i samma tråd även pa

Hej, häng gärna med Löparklubben och träna:
http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=403200

Växjö löparklubb är bra, händer mycket nytt nu!

Gemensamma träningar, resor, klubbmästerskap osv.

Kontakt enlingt länken i inlägget ovan eller kom ner till "Löparkällaren" Alegatan 20 på måndagar mellan 18:30-20:30.

Hej!

Bumpar den här tråden lite! Är också sugen på att springa lite i grupp, har precis fått lite kontinuitet i min löpning och vill gärna att det fortsätter över hösten/vintern.

Är det bara att dyka ner till Klubblokalen och signa upp sig? Hur ser det

ALLA är välkomna, bara att komma ner en måndagkväll.

Uppslutningen är väl lite i vågor - med tanke på lopp och så. Vi jobbar på att få större uppslutning och så.

Välkommen.

Tjeena, är campusstudent i Växjö.. snart examinerad sådan. Tränar en hel del löpning men har svårt att motivera mig för att springa långpass. Har heller ingen i min kompiskrets som håller samma "lugna" tempo (4,20-4,40) på de längre sträckorna.. så är det

Ok tack för infon! Bara så jag inte missförstår, det är inte någon träning på måndagar utan bara kansliet som är öppet? Man vill ju inte dyka upp i civilakläder om det är träningsdags 🙂

Erik: Tyvärr tror jag 4:20-4:40 tempo är lite utanför min kapacite

Är löparklubben död? Länken gick ingenstans. Finns det några andra grupper folk i Växjö? Ser en del som springer i klungor runt Växjösjön, men det kanske bara är ren slump.

Har försökt nå löparklubben via mail i någon månad men misslyckats.. Får väl hoppas att de vaknar till liv under hösten.. Den rätta sidan är http://www7.idrottonline.se/VaxjoLK-Friidrott/

(#) Växjö löparklubb har nog bara lite sommaruppehåll och är ute på tävlingar.

S-k-i-t att du inte fått svar. Jag ska väcka, jag har haft kontakt så VI lever.

Ni är rackans välkomna - träningspassen drar igång igen nu.

12