Quote from Guest on 18 May 2011, 21:07Hej! (Hoppas det är OK att "annonsera" såhär).
Kommer spendera i princip hela sommaren uppe i Grebbestad/Tanum då jag fått jobb där uppe. Känner absolut ingen där och det hade varit trevligt med en träningskompis. Löpning, cykling, styrketräning, klättri
Hej! (Hoppas det är OK att "annonsera" såhär).
Kommer spendera i princip hela sommaren uppe i Grebbestad/Tanum då jag fått jobb där uppe. Känner absolut ingen där och det hade varit trevligt med en träningskompis. Löpning, cykling, styrketräning, klättri
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:17Ta till vara tiden där. Det är fantastiskt vackert där och en bra cykel är ett lämpligt fordon.
Ta till vara tiden där. Det är fantastiskt vackert där och en bra cykel är ett lämpligt fordon.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:48Jobbade på GB Glass i Dingle en sommar och det är fantastiskt fint där nere, så jag håller med David, passas på att njuta, måste finnas hur många fina ställen som helst att springa (och Cykla) på !
Jobbade på GB Glass i Dingle en sommar och det är fantastiskt fint där nere, så jag håller med David, passas på att njuta, måste finnas hur många fina ställen som helst att springa (och Cykla) på !
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:49Absolut ska jag njuta av min sommar - men gärna tillsammans med en kompis (H). Det är nästan alltid roligare att träna tillsammans med någon.
Absolut ska jag njuta av min sommar - men gärna tillsammans med en kompis (H). Det är nästan alltid roligare att träna tillsammans med någon.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:30Jobb på Sportshopen, månne?
Jobb på Sportshopen, månne?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 23:20Nja, men bra gissat. Skickade en jobbansökan dit och de hörde av sig, dock efter jag redan skrivit kontrakt med ett annat ställe. 🙂
Nja, men bra gissat. Skickade en jobbansökan dit och de hörde av sig, dock efter jag redan skrivit kontrakt med ett annat ställe. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:29Soteleden.
Ivar Fjeldbo var en fantastisk person. (t+)
Vissa av hans stigar behövde man rep för att komma upp.Leta upp någon löpare i Bovallstrand är ett tips.
Soteleden.
Ivar Fjeldbo var en fantastisk person. (t+)
Vissa av hans stigar behövde man rep för att komma upp.
Leta upp någon löpare i Bovallstrand är ett tips.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 23:35Oj, K-G, jag visste inte att Fjeldbo hade dött. Jag är ju från Sotenäs och hans namn var välkänt där i trakten. En verklig eldsjäl!
Tyvärr är förbindelserna mellan Sotenäs och Tanum närmast obefintliga om man ska resa kollektivt. Ett par turer per dag ka
Oj, K-G, jag visste inte att Fjeldbo hade dött. Jag är ju från Sotenäs och hans namn var välkänt där i trakten. En verklig eldsjäl!
Tyvärr är förbindelserna mellan Sotenäs och Tanum närmast obefintliga om man ska resa kollektivt. Ett par turer per dag ka