Quote from Guest on 19 October 2013, 17:31Någon i Ängelholmstrakten som vill ha sällskap på löppassen?
Är mycket flexibel både vad gäller sträcka och hastighet men gärna minst en mil.
Någon i Ängelholmstrakten som vill ha sällskap på löppassen?
Är mycket flexibel både vad gäller sträcka och hastighet men gärna minst en mil.
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 17:41Passa på, Fredrik är en mycket trevlig kille som dessutom bakar och bjussar på egna energikakor som är jättegoda!
Passa på, Fredrik är en mycket trevlig kille som dessutom bakar och bjussar på egna energikakor som är jättegoda!
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 19:12Tack Tomas, det borde jag så klart nämnt:
Energikakor utlovas! 🙂
Tack Tomas, det borde jag så klart nämnt:
Energikakor utlovas! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 16:33Är här verkligen inga löparsugna Ängelholmare på Funbeat? 😉
Är här verkligen inga löparsugna Ängelholmare på Funbeat? 😉
Quote from Mikael Wik on 14 January 2014, 19:12Jag springer men i Munka Ljungby och inte över en mil så ofta, målet är att få till längre långpass än så men inte just nu.
Jag springer men i Munka Ljungby och inte över en mil så ofta, målet är att få till längre långpass än så men inte just nu.
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 05:18Munka Ljungby känns helt okej för min del 🙂
Vad sägs om en tur till helgen?
Munka Ljungby känns helt okej för min del 🙂
Vad sägs om en tur till helgen?
Quote from Mikael Wik on 15 January 2014, 15:10Jag ska visserligen springa (läs jogga) på lördag men det blir nog inte så långt. Har inte sprungit milen sen augusti typ.
Hur långt tänkte du springa och i vilket tempo?
Jag ska visserligen springa (läs jogga) på lördag men det blir nog inte så långt. Har inte sprungit milen sen augusti typ.
Hur långt tänkte du springa och i vilket tempo?
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 18:54Både tempo och längd brukar jag anpassa efter sällskapet.
Någonstans mellan 4:30 och 7 min/km och 5-30 km brukar det hamna 🙂Lördag passar bra för mig.
Både tempo och längd brukar jag anpassa efter sällskapet.
Någonstans mellan 4:30 och 7 min/km och 5-30 km brukar det hamna 🙂
Lördag passar bra för mig.
Quote from Mikael Wik on 15 January 2014, 20:22Det låter bra att du är anpassningsbar. 🙂
Själv lär det hamna runt 6.30 min/km på längre pass än 5 km. Hade väl tänkt 6 km på lördag tror jag. Vågar inte gå ut för hårt när jag inte sprungit så mycket sista tiden. Kanske kan sträcka mig till 7 km. 🙂
När
Det låter bra att du är anpassningsbar. 🙂
Själv lär det hamna runt 6.30 min/km på längre pass än 5 km. Hade väl tänkt 6 km på lördag tror jag. Vågar inte gå ut för hårt när jag inte sprungit så mycket sista tiden. Kanske kan sträcka mig till 7 km. 🙂
När
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 21:03Vad sägs om förmiddagen vid 10-11?
Hittar inte alls i Munka Ljungby. Var är lämplig mötesplats?
Vad sägs om förmiddagen vid 10-11?
Hittar inte alls i Munka Ljungby. Var är lämplig mötesplats?