Quote from Guest on 11 November 2010, 10:54Jag undrar om det finns någon mer i Järfälla, helst i Kallhäll som tycker att det är obehagligt att springa själv på kvällarna nu när det är mörkt ute. Har i år bestämt mig för att inte sluta med löpningen bara för att det blir höst och vinter, men efters
Jag undrar om det finns någon mer i Järfälla, helst i Kallhäll som tycker att det är obehagligt att springa själv på kvällarna nu när det är mörkt ute. Har i år bestämt mig för att inte sluta med löpningen bara för att det blir höst och vinter, men efters
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 11:04Bor i norra Kallhäll men är inte uppe i ditt tempo ännu. Jobbar oregelbunda arbetstider men det blir några kvällspass. För bättre underlag och "omörker" håller jag mig mest på trottoarerna men ska kämpa för att hålla i gång hela vintern.
Bor i norra Kallhäll men är inte uppe i ditt tempo ännu. Jobbar oregelbunda arbetstider men det blir några kvällspass. För bättre underlag och "omörker" håller jag mig mest på trottoarerna men ska kämpa för att hålla i gång hela vintern.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:05Hej Emma!
Jag är en "skogs-löpare" och tar gärna sällskap någon kväll.
Min favoritslinga är längs upplandsleden, Hässelby mot Bruket. Där finns inte lampor, så där är det pannlampa som gäller. Bra att vara två om man står på öronen...
Men vi kan ju p
Hej Emma!
Jag är en "skogs-löpare" och tar gärna sällskap någon kväll.
Min favoritslinga är längs upplandsleden, Hässelby mot Bruket. Där finns inte lampor, så där är det pannlampa som gäller. Bra att vara två om man står på öronen...
Men vi kan ju p
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 14:02Jag bor i Västra Jakobsberg och springer ofta upp mot Kallhäll! Springer även Upplandsleden ibland. Gärna sällskap om vi kan sy ihop det 🙂
Jag bor i Västra Jakobsberg och springer ofta upp mot Kallhäll! Springer även Upplandsleden ibland. Gärna sällskap om vi kan sy ihop det 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 14:28Hejsan Emma.
Ett par gånger i veckan springer jag från Jakobsberg/Barkarby Handelsplats till Sundbyberg efter jobbet om du vill hänga på 🙂
Hejsan Emma.
Ett par gånger i veckan springer jag från Jakobsberg/Barkarby Handelsplats till Sundbyberg efter jobbet om du vill hänga på 🙂