Quote from Guest on 29 December 2010, 11:56Hej!
Jag söker löparkompisar i Västra Frölunda. Tränar på Gymnasium i Sisjön, då blir det bodypump, powerpace.
Springer milen på ca 38 minuter.
Nu vill jag hitta träningskompisar, kille som tjej, som vill vara ute på lite längre pass nån gång i vecka
Hej!
Jag söker löparkompisar i Västra Frölunda. Tränar på Gymnasium i Sisjön, då blir det bodypump, powerpace.
Springer milen på ca 38 minuter.
Nu vill jag hitta träningskompisar, kille som tjej, som vill vara ute på lite längre pass nån gång i vecka
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 12:06Hej!
Jag söker också sådana!
Min mil handlar dock om 50 minuter som bäst och jag tränar på Life i Långedrag.
Hej!
Jag söker också sådana!
Min mil handlar dock om 50 minuter som bäst och jag tränar på Life i Långedrag.
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 15:23Får man bara hoppa in så här i någons tråd så söker jag löparkompisar för mina långpass (ett i veckan) och håller just nu 5:30 tempo på 15 km, men tänkte både komma ner i tid och öka distansen efterhand de närmaste 20 veckorna 😉
Jag bor i S Sandby i Lund
Får man bara hoppa in så här i någons tråd så söker jag löparkompisar för mina långpass (ett i veckan) och håller just nu 5:30 tempo på 15 km, men tänkte både komma ner i tid och öka distansen efterhand de närmaste 20 veckorna 😉
Jag bor i S Sandby i Lund
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 10:05Patrik, Sävedalens AIK har rätt mycket duktiga löpare
Patrik, Sävedalens AIK har rätt mycket duktiga löpare
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:38Vi är ett litet gäng kring Göteborgsområdet som springer gemensamma långpass.
Några långpass som skett är Särö Kyrka-Linné, Kungsbacka-Linné, Skatås-Angered Kyrka, Alingsås-Gbg.Om du har facebook så är gruppen:
http://www.facebook.com/group.php?gid=14
Vi är ett litet gäng kring Göteborgsområdet som springer gemensamma långpass.
Några långpass som skett är Särö Kyrka-Linné, Kungsbacka-Linné, Skatås-Angered Kyrka, Alingsås-Gbg.
Om du har facebook så är gruppen:
http://www.facebook.com/group.php?gid=14