Quote from Guest on 29 September 2008, 14:47Hej!
Jag undrar om någon vet var man kan hitta ett löparsällskap i stockholm-västerort. Med löparsällskap menar jag att springa i grupp, en bestämd tid någon gång i veckan. Måste man vara med i någon klubb eller finns det "ideella/amatör/privata"- föreni
Hej!
Jag undrar om någon vet var man kan hitta ett löparsällskap i stockholm-västerort. Med löparsällskap menar jag att springa i grupp, en bestämd tid någon gång i veckan. Måste man vara med i någon klubb eller finns det "ideella/amatör/privata"- föreni
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:57Det är lämpligt att lägga in sin kompisradie i "min profil"
Det är lämpligt att lägga in sin kompisradie i "min profil"
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:30Det går självklart att göra som David P säger och hitta folk på det sättet. Själv kommer jag springa med Team Stockholm Marathon. De springer iofs ifrån Östermalms IP. De kör varje söndag och det finns olika grupper beroende på ditt mål och din kondition.
Det går självklart att göra som David P säger och hitta folk på det sättet. Själv kommer jag springa med Team Stockholm Marathon. De springer iofs ifrån Östermalms IP. De kör varje söndag och det finns olika grupper beroende på ditt mål och din kondition.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 10:06Tack för era svar!
Henrik, Team Stock. Marathon låter som en rolig idé. Vill dock hitta något i närheten där jag bor...men kanske kommer jag undersöka detta någon söndag! Lycka till med er träningMVH
Markus
Tack för era svar!
Henrik, Team Stock. Marathon låter som en rolig idé. Vill dock hitta något i närheten där jag bor...men kanske kommer jag undersöka detta någon söndag! Lycka till med er träning
MVH
Markus
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 14:44Hej Markus. Team Skavsåret håller mest till i västerort tror jag. Kolla på www.skavsaret.net för mer info
Hej Markus. Team Skavsåret håller mest till i västerort tror jag. Kolla på http://www.skavsaret.net för mer info
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 11:50Tack!
Tack!