Quote from Guest on 12 October 2010, 08:32Hej, Jag bor i grästorp och undrar om någon från densamma eller Lidköping tex, skall åka till Trollhättan för att vara med på löparkväll som startar 18.00?
Kvällens tema skulle visst vara snabbdistans.
Hej, Jag bor i grästorp och undrar om någon från densamma eller Lidköping tex, skall åka till Trollhättan för att vara med på löparkväll som startar 18.00?
Kvällens tema skulle visst vara snabbdistans.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 08:42Om du åker, vilket jag förmodar kan du hälsa från mig K-G.
Var en av 12 som startade föreningen 1988.
Rune Larsson är en medlem,
Henrik Olsson - Världsmästare 24H 2009 i Bergamo är en annan.
Om du åker, vilket jag förmodar kan du hälsa från mig K-G.
Var en av 12 som startade föreningen 1988.
Rune Larsson är en medlem,
Henrik Olsson - Världsmästare 24H 2009 i Bergamo är en annan.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 10:45Problemet är nog att ta mig dit då bilen är paj så jag hoppades på att kunna haka på någon och lägga en respeng. Givetvis hälsar jag från dig om jag kommer dit! 🙂
Problemet är nog att ta mig dit då bilen är paj så jag hoppades på att kunna haka på någon och lägga en respeng. Givetvis hälsar jag från dig om jag kommer dit! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 13:53I Runes/K-Gs anda är det väl bara att springa dit. 😉
I Runes/K-Gs anda är det väl bara att springa dit. 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:32Nja 21 km är det längsta jag sprungit än så länge men jag beundrar dem och andra som kan springa så länge, men till nästa år så skall jag väl klara minst mara tycker jag och då behöver man ju inte bil...:-)
Nja 21 km är det längsta jag sprungit än så länge men jag beundrar dem och andra som kan springa så länge, men till nästa år så skall jag väl klara minst mara tycker jag och då behöver man ju inte bil...:-)