Quote from Guest on 19 February 2011, 19:59Jag såg precis reklamen för löparläger:
http://www.svenskaloparlager.se/
Verkar trevligt.Någon som varit på dessa och kan ge omdöme. Var det bra, värt pengarna och kommer ni att göra om det?
Jag såg precis reklamen för löparläger:
http://www.svenskaloparlager.se/
Verkar trevligt.
Någon som varit på dessa och kan ge omdöme. Var det bra, värt pengarna och kommer ni att göra om det?
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 20:09Jag var i Sylarna ifjol. Mycket trevligt och fina pass. Alla bilderna kommer därifrån.
Jag var i Sylarna ifjol. Mycket trevligt och fina pass. Alla bilderna kommer därifrån.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:21Är det bara jag som får akut prestationsångest bara av tanken på att åka på ett löparläger? Fast ni andra som överväger det springer ju säkert mycket snabbare än jag så.. ni kanske inte behöver känna så... (#)
Är det bara jag som får akut prestationsångest bara av tanken på att åka på ett löparläger? Fast ni andra som överväger det springer ju säkert mycket snabbare än jag så.. ni kanske inte behöver känna så... (#)
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 18:45Jag gick genast in på sidan, tittade längtansfullt på lägren och insåg att jag inte kvalade in 🙁
Jag måste nog först gå ett annat läger, innan jag får vara med och leka med de stora pojkarna...
Jag gick genast in på sidan, tittade längtansfullt på lägren och insåg att jag inte kvalade in 🙁
Jag måste nog först gå ett annat läger, innan jag får vara med och leka med de stora pojkarna...
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 21:52Jessie: Jag skulle också få prestationsångest om någon tvingade mig att åka på ett löparläger där kraven är mycket högre än vad jag klarar av. Men det finns med säkerhet träningsläger som passar dig också!
Detta lägret kvalar jag dock för och jag är mer
Jessie: Jag skulle också få prestationsångest om någon tvingade mig att åka på ett löparläger där kraven är mycket högre än vad jag klarar av. Men det finns med säkerhet träningsläger som passar dig också!
Detta lägret kvalar jag dock för och jag är mer
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 22:12Ha...springa i fjällen gör vi som en klubbaktivitet...och kring Sylarna har vi varit 2 ggr.
Får se vad som händer i år, men Ljungdalen (Kläppen), Helags, Sylarna, Storerikvollen, Blåhammaren, Storulvån, Ljungdalen (Kläppen) lockar. Ev via Vålåstugorna oc
Ha...springa i fjällen gör vi som en klubbaktivitet...och kring Sylarna har vi varit 2 ggr.
Får se vad som händer i år, men Ljungdalen (Kläppen), Helags, Sylarna, Storerikvollen, Blåhammaren, Storulvån, Ljungdalen (Kläppen) lockar. Ev via Vålåstugorna oc
Quote from Fernanda Zei on 21 February 2011, 10:29Jag var med på lägret till Edsåsdalen 1-3 okt. Skrev i någon tråd här innan och frågade ungefär samma sak som trådstartaren, är det värt pengarna, och var också orolig över att det skulle bli för tufft... 🙂
Angående svårighetsgraden: Jag har bara spru
Jag var med på lägret till Edsåsdalen 1-3 okt. Skrev i någon tråd här innan och frågade ungefär samma sak som trådstartaren, är det värt pengarna, och var också orolig över att det skulle bli för tufft... 🙂
Angående svårighetsgraden: Jag har bara spru
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:48Dan: Underbara bilder, underbar natur! Även för en som inte har någon egentlig längtan efter att bli långdistanslöpare var detta oerhört inspirerande.
Dan: Underbara bilder, underbar natur! Även för en som inte har någon egentlig längtan efter att bli långdistanslöpare var detta oerhört inspirerande.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:21Jag var också med i Edsåsdalen, som Dan. Kan bara instämma i allt han skrev!!
Det bästa jag gjort för egen del. I juli blir det Sylarna- snacka om utmaning... Längtar!!
Önskar jag kunde åka till Edsåsdalen i höst igen, men det funkar nog inte tyvärr.
Ni s
Jag var också med i Edsåsdalen, som Dan. Kan bara instämma i allt han skrev!!
Det bästa jag gjort för egen del. I juli blir det Sylarna- snacka om utmaning... Längtar!!
Önskar jag kunde åka till Edsåsdalen i höst igen, men det funkar nog inte tyvärr.
Ni s
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:24Väldigt OT.
Edsåsdalen, hmmm. Undra hur det ser ut där nu, var och åkte skidor där för ca 35 år sen och bodde då i ett privat större hus med många rum ca 1 km innan skidanläggningen. Undra om det finns kvar.
(L)
Väldigt OT.
Edsåsdalen, hmmm. Undra hur det ser ut där nu, var och åkte skidor där för ca 35 år sen och bodde då i ett privat större hus med många rum ca 1 km innan skidanläggningen. Undra om det finns kvar.
(L)