Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparresa
You need to log in to create posts and topics.

Springtime arranger löparresor till Traning Camp i Portugal. Finns det nån som varit med det arrangemanget. Hur är terrängen och underlaget? Kan nån rekommendera nån annan aktivitet därnere? Smakar maten bra? Är Spaavdelningen nåt att ha? Är det bara trän

Springtimes löpvecka i Portugal är helt underbar! Proffsiga och erfarna ledare som har flera löppass varje dag. Varierat innehåll och bra underlag att springa på. Både asfalt, grus och skogsstigar i den vackra naturen. Även en del mornpass på stranden för

Om man vill träna alla möjliga saker i massor och samtidigt umgås med trevliga människor är denna resa att rekommendera.

Själv åker jag tredje året i rad i mars.

Liselott: När åker du? Jag har funderat på att åka ner när Rune Larsson är på plats. Har du varit med under "hans" veckor förut? Hur var det?
Tack på förhand!

Läs programmet på springtimes hemsida. Vecka 10 är Rune Larsson där. Vecka 11 är Anders Szalkai där. Under de här två veckorna är även marathon-gruppen där. Blir ju bättre kvalité när eliten är där. Finns just nu julklappserbjudande som gäller till 13 jan

Det är faktiskt en dröm att få åka på en sådan eller nån liknade resa. Verkar underbart. 🙂

Runeveckorna är suveräna.
Själv har planerat vecka 10 denna gång.

Finnes det noen web-site til dette?
pågår det hele året eller kun deler? det høres jo fantastisk ut!

http://springtimetravel.se
Sedan under TrainingCamp/Portugal vår.

Kan för övrigt bara stämma in i kören av entusiaster. Sist jag var där blev det 22mil löpning på en vecka...(lite mer än en normal träningsvecka kan tilläggas).

Rune Larsson kommer att vara där i 5 veckor fr.o.m. vecka 9. Vecka 10 är det ultravecka för den som vill, annars fortgår den "normala" löpträningen som vanligt även under den veckan.
Jag kommer att åka ned vecka 10 och stanna 2 veckor,