Quote from Guest on 13 July 2011, 10:54Hallå allesammans. Har flyttat till Lund och undrar om det är någon som känner till en bra löprunda?
MVh Simon
Hallå allesammans. Har flyttat till Lund och undrar om det är någon som känner till en bra löprunda?
MVh Simon
Quote from Bjarne Lewin on 13 July 2011, 11:04Här finns mycket 🙂
http://www.lund.se/Fritid--kultur/Idrott-motion-och-friluftsliv/Motionsspar/
LÄngs 10 km spåret som bland annat heter Högevall så har det tyvärr på grund av en massa byggarbeten precis försvunnigt en massa markeringar. Sjuan vet jag
Här finns mycket 🙂
http://www.lund.se/Fritid--kultur/Idrott-motion-och-friluftsliv/Motionsspar/
LÄngs 10 km spåret som bland annat heter Högevall så har det tyvärr på grund av en massa byggarbeten precis försvunnigt en massa markeringar. Sjuan vet jag
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 11:10Tack så mycket:)
har ingen bil så får bli stadsparken och klostergården;)
Tack så mycket:)
har ingen bil så får bli stadsparken och klostergården;)
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 11:14Jag har reggat en hel del rundor här på Funbeat, kolla dem om du har lust. Bor du på Klostergården? I så fall kan jag rekommendera en tur kring St. Lars och vidare till Värpinge kanske. Annars finns St. Hans på norr som är kanon och Hardebergaspåret är in
Jag har reggat en hel del rundor här på Funbeat, kolla dem om du har lust. Bor du på Klostergården? I så fall kan jag rekommendera en tur kring St. Lars och vidare till Värpinge kanske. Annars finns St. Hans på norr som är kanon och Hardebergaspåret är in
Quote from Bjarne Lewin on 13 July 2011, 11:16Stadsparken håller de också på och bygger om i 🙁 klostergården ligger mitt i tian, men där finns ju både en femma och en sjua som kanske inte är fullt så drabbad.
Vid reningsdammarna är det fint, ligger nära Klostergården. Ta dig till Källbybadet och g
Stadsparken håller de också på och bygger om i 🙁 klostergården ligger mitt i tian, men där finns ju både en femma och en sjua som kanske inte är fullt så drabbad.
Vid reningsdammarna är det fint, ligger nära Klostergården. Ta dig till Källbybadet och g
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 15:10Det finns st hans extreme banan om du vill ha backträning 🙂
Det finns st hans extreme banan om du vill ha backträning 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 15:32Cykel till Skrylle, och sedan har du många trevliga spår att välja bland. Dessutom riktig natursköna.
Cykel till Skrylle, och sedan har du många trevliga spår att välja bland. Dessutom riktig natursköna.