Quote from Guest on 15 February 2011, 12:35Har testat Löplabbet i flera rundor (olika skor och inlägg) och de verka inte kunna hjälpa mig. Är det nån som har samma fottyp som jag och kan ge mig tips på en bra löparsko? Smalt hälben, bred fot i övrigt och överpronerande.
Inte drömfoten när man vi
Har testat Löplabbet i flera rundor (olika skor och inlägg) och de verka inte kunna hjälpa mig. Är det nån som har samma fottyp som jag och kan ge mig tips på en bra löparsko? Smalt hälben, bred fot i övrigt och överpronerande.
Inte drömfoten när man vi
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 12:45Prova Brooks-skor, de har flera modeller med bred läst!
Prova Brooks-skor, de har flera modeller med bred läst!
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:00Sök upp en "riktig"(INTE löplabbet m.m) ortoped och skaffa ordentliga inlägg, det hjälper.
I Göteborg kan jag starkt rekomendera Idrottsortopedi, har gått där i 10+ år och fått hjälp med fötterna.
Sök upp en "riktig"(INTE löplabbet m.m) ortoped och skaffa ordentliga inlägg, det hjälper.
I Göteborg kan jag starkt rekomendera Idrottsortopedi, har gått där i 10+ år och fått hjälp med fötterna.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:04Fredrik: När jag var på Löplabbet så hade de nån som kallade sig ortoped där iaf. Han gjorde en 3D-bild av mina fötter och gjorde inlägg därefter. Men de kanske inte var rätt ändå, ska kika vidare.
Ska kolla upp Brooks, tack för tipset! Mitt stora proble
Fredrik: När jag var på Löplabbet så hade de nån som kallade sig ortoped där iaf. Han gjorde en 3D-bild av mina fötter och gjorde inlägg därefter. Men de kanske inte var rätt ändå, ska kika vidare.
Ska kolla upp Brooks, tack för tipset! Mitt stora proble
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:07Fotbäddar o lämpliga skor.
Fotbäddar o lämpliga skor.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:12Det är bara efter att jag slängde dom vanliga löpskorna och började springa i aquasocks som jag tycker det är roligt att löpa.
Vanliga löparpjäxor = tung löpning, skavsår, blåsor, stela ben och nekrosfötter
Aquasocks = fjäderlätt löpning, ben som räcker h
Det är bara efter att jag slängde dom vanliga löpskorna och började springa i aquasocks som jag tycker det är roligt att löpa.
Vanliga löparpjäxor = tung löpning, skavsår, blåsor, stela ben och nekrosfötter
Aquasocks = fjäderlätt löpning, ben som räcker h
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:15Casia, om du köper större storlek då?
Casia, om du köper större storlek då?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:19Köper jag större storlek sitter jag ännu sämre i skon. Vänsterfoten sitter tom tajtare än den högra och den har jag inga problem med alls. Det är den högra som jäklas, och där kan tårna vicka fritt. 🙂 Har för övrigt testat med dubbla sockar på högern fö
Köper jag större storlek sitter jag ännu sämre i skon. Vänsterfoten sitter tom tajtare än den högra och den har jag inga problem med alls. Det är den högra som jäklas, och där kan tårna vicka fritt. 🙂 Har för övrigt testat med dubbla sockar på högern fö
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:21Du läste inte mitt inlägg?
Du läste inte mitt inlägg?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 13:25Peter: Visst gjorde jag det. Hade fullt upp att googla aquasocks bara. 🙂
Peter: Visst gjorde jag det. Hade fullt upp att googla aquasocks bara. 🙂