Quote from Guest on 21 January 2012, 12:19Är på jakt efter nya löparskor, dock är det en djungel som är väldigt lätt att gå vilse i 🙂 Jag vill har råd från er erfarna löpare, vad skall jag tänka på? märke som är bättre än andra? osv osv... Pris, max 2000. Skorna kommer användas utomhus, både på
Är på jakt efter nya löparskor, dock är det en djungel som är väldigt lätt att gå vilse i 🙂 Jag vill har råd från er erfarna löpare, vad skall jag tänka på? märke som är bättre än andra? osv osv... Pris, max 2000. Skorna kommer användas utomhus, både på
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 12:29Det viktigaste att tänka på är att de ska vara sköna och sitta bra direkt.
Det viktigaste att tänka på är att de ska vara sköna och sitta bra direkt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 20:06Jag tycker att det är jättesvårt att ge något råd om skor eftersom jag är en sån där "allätare"...får ett par nya av Stockholm Marathon å med dom kör jag väl i dryga två år i. Dom större skokedjorna har ju en massa olika versioner av skor å jag tycker att
Jag tycker att det är jättesvårt att ge något råd om skor eftersom jag är en sån där "allätare"...får ett par nya av Stockholm Marathon å med dom kör jag väl i dryga två år i. Dom större skokedjorna har ju en massa olika versioner av skor å jag tycker att
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:29köp en lite större storlek! När du springer 1 mil och längre är det viktigt att tånaglarna inte tar i fram i skon - det gör ont efter ett tag.
Så köp löparskorna större än andra skor - annars gäller det att prova sig fram till vad som sitter skönt på _din
köp en lite större storlek! När du springer 1 mil och längre är det viktigt att tånaglarna inte tar i fram i skon - det gör ont efter ett tag.
Så köp löparskorna större än andra skor - annars gäller det att prova sig fram till vad som sitter skönt på _din
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:33Håller med föregående inlägg. Det är du som känner om en sko sitter bra eller inte. Priset är inte det som avgör om en sko sitter bra eller ej. Du borde ta reda på om du är neutrallöpare eller pronation/supinerare. En lättare träningssko borde vara ett br
Håller med föregående inlägg. Det är du som känner om en sko sitter bra eller inte. Priset är inte det som avgör om en sko sitter bra eller ej. Du borde ta reda på om du är neutrallöpare eller pronation/supinerare. En lättare träningssko borde vara ett br