Quote from Guest on 4 April 2012, 18:56Hej jag skulle vilja ha lite hjälp till små fötter! 🙂
-> Hur mycket luft ska det som max finnas framför tån?
Jag har köpt ett par Asics GT-2170 i storlek 35,5 (den minsta storleken i den modellen), på nätet(eftersom den storleken inte fanns i mina nä
Hej jag skulle vilja ha lite hjälp till små fötter! 🙂
-> Hur mycket luft ska det som max finnas framför tån?
Jag har köpt ett par Asics GT-2170 i storlek 35,5 (den minsta storleken i den modellen), på nätet(eftersom den storleken inte fanns i mina nä
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 19:06Du måste ha ruskigt små fötter! Min erfarenhet av Asics är att de är små i storlekarna. Har normalt 39 i de flesta skor (som minst 38,5) men i mina 2170 måste jag ha 40.
Du måste ha ruskigt små fötter! Min erfarenhet av Asics är att de är små i storlekarna. Har normalt 39 i de flesta skor (som minst 38,5) men i mina 2170 måste jag ha 40.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 20:44Till å börja med så gör Asics riktigt undermåliga skor men de har störst reklambudget och är därför marknadsledande.
Med det sagt så är Asics skor små i storlekarna och förutom det avsmalnande fram mot tårna i både höjd och sidled. Därför är det inte bar
Till å börja med så gör Asics riktigt undermåliga skor men de har störst reklambudget och är därför marknadsledande.
Med det sagt så är Asics skor små i storlekarna och förutom det avsmalnande fram mot tårna i både höjd och sidled. Därför är det inte bar
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 10:51Okej, jag tror jag ska våga mig på att testa dem ute då och se hur det känns 🙂 förhoppningsvis gör det ingen skillnad i steget.
Tackar!
Okej, jag tror jag ska våga mig på att testa dem ute då och se hur det känns 🙂 förhoppningsvis gör det ingen skillnad i steget.
Tackar!
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 11:10Det är bara att springa. Nästa gång väljer du en sko som är mer som en sko och mindre som en pjäxa, t.ex. Asics Hyperspeed.
Det är bara att springa. Nästa gång väljer du en sko som är mer som en sko och mindre som en pjäxa, t.ex. Asics Hyperspeed.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 12:25Haha, okej ^^
Det kändes helt ok, bortsett från att konditionen är kass, men det blir nog bättre snart 😉
Haha, okej ^^
Det kändes helt ok, bortsett från att konditionen är kass, men det blir nog bättre snart 😉