Quote from Guest on 17 March 2010, 13:10Hejsan!
Jag undrar om det är någon som vet var det är bäst att köpa löpardojor i Karlstad? Kunnigast personal och bästa supporten... Priset är inte viktigast... Jag vill ha dojjor som passar MIG! 🙂
Hejsan!
Jag undrar om det är någon som vet var det är bäst att köpa löpardojor i Karlstad? Kunnigast personal och bästa supporten... Priset är inte viktigast... Jag vill ha dojjor som passar MIG! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:20Har köpt skor på Stadium ute på Bergvik, Intersport i MittiCity och på Team Sportia i MittiCity. Har alla gångerna fått skor jag inte varit så nöjd med i efterhand. Tyvärr.
Har fått dem utprovade, gått på löpband och stått på nån platta som mäter trycket
Har köpt skor på Stadium ute på Bergvik, Intersport i MittiCity och på Team Sportia i MittiCity. Har alla gångerna fått skor jag inte varit så nöjd med i efterhand. Tyvärr.
Har fått dem utprovade, gått på löpband och stått på nån platta som mäter trycket
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 17:29Jag har ungefär samma erfarenhet! Men på ngt ställe i stan borde de väl kunna löpardojor tycker man...
Jag har ungefär samma erfarenhet! Men på ngt ställe i stan borde de väl kunna löpardojor tycker man...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:27Team Sportia i MittiCity är helt ok tycker jag iaf...
Team Sportia i MittiCity är helt ok tycker jag iaf...
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 08:30Tack för tipset Hans! Ska åka dit å titta! 🙂
Tack för tipset Hans! Ska åka dit å titta! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:03Om du har möjlighet att åka en bit, kan jag tipsa dig om Intersport i Kristinehamn. Supergulliga, hjälpsamma och proffsiga. Har köpt skor där och fått inlägg gjorda. Toppen!
Mvh Ingela
Om du har möjlighet att åka en bit, kan jag tipsa dig om Intersport i Kristinehamn. Supergulliga, hjälpsamma och proffsiga. Har köpt skor där och fått inlägg gjorda. Toppen!
Mvh Ingela
Quote from Anders Overå on 18 March 2010, 18:38Åk till Sport 66 Doc i åmål. Ca: 7 mil från karlstad.
http://www.sportdoc66.com/index.html
Jag åkte 9 mil från Vänersborg för att handla där. Jag är mycket nöjd med personalen där. Jag kommer att åka dit nästa gång jag skall köpa nya skor och sulor.
Åk till Sport 66 Doc i åmål. Ca: 7 mil från karlstad.
http://www.sportdoc66.com/index.html
Jag åkte 9 mil från Vänersborg för att handla där. Jag är mycket nöjd med personalen där. Jag kommer att åka dit nästa gång jag skall köpa nya skor och sulor.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 08:12Tack för tipsen!
Det där stället i Åmål verkar ju helt klart intressant...
Konstigt att jag inte hört talas om det...
Kanske för att jag hållit uppe med "löparkarriären" några år... 😉
Tack för tipsen!
Det där stället i Åmål verkar ju helt klart intressant...
Konstigt att jag inte hört talas om det...
Kanske för att jag hållit uppe med "löparkarriären" några år... 😉
Quote from Christer Heinbäck on 19 March 2010, 11:02Håller med Ingela. (t+)
Håller med Ingela. (t+)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:20Testa Magazinet. Riktig kunnig personal som själva sysslar med seriös löpning.
Testa Magazinet. Riktig kunnig personal som själva sysslar med seriös löpning.