Quote from Guest on 7 April 2010, 14:55Jag har en arbetskamrat som börjat med löpning och hennes problem är att hon har små fötter (35,5). På RS sa dom bara att skorna i den storleken var slut - någon som vet något ställe i Stockholm som är
tjänstvilliga och tar hem löparskor i lite udda stor
Jag har en arbetskamrat som börjat med löpning och hennes problem är att hon har små fötter (35,5). På RS sa dom bara att skorna i den storleken var slut - någon som vet något ställe i Stockholm som är
tjänstvilliga och tar hem löparskor i lite udda stor
Quote from Jonas Täng on 7 April 2010, 15:05Men prova Löplabben också? Och finns det inte några andra kedjor med små storlekar? Jag köpte adidasskor till sonen på TS tror jag, förra året.
Men prova Löplabben också? Och finns det inte några andra kedjor med små storlekar? Jag köpte adidasskor till sonen på TS tror jag, förra året.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:12Tack, jag ska höra om hon kollat med Löplabbet.
Tack, jag ska höra om hon kollat med Löplabbet.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:48Låter som min storlek, fast jag bor i Gbg..
Men iaf så har jag ett par löparskor som jag köpte utan att testa ordentligt först och tog ngn vecka innan jag sprang i dem- så var det pronationsstöd i dem, vilket jag inte behöver...(Salomon)
så vill hon dem s
Låter som min storlek, fast jag bor i Gbg..
Men iaf så har jag ett par löparskor som jag köpte utan att testa ordentligt först och tog ngn vecka innan jag sprang i dem- så var det pronationsstöd i dem, vilket jag inte behöver...(Salomon)
så vill hon dem s
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 01:03vet precis hur det är..jag har strl 35-35,5 och jag köpte mina asics gel kayano på NK sport. Kunnig och hjälpsam personal. Sedan har jag gått på löplabbet (st eriksgatan) med jämna mellanrum då de får in skor i strl 35-35,5 men tyvärr inte i alla modeller
vet precis hur det är..jag har strl 35-35,5 och jag köpte mina asics gel kayano på NK sport. Kunnig och hjälpsam personal. Sedan har jag gått på löplabbet (st eriksgatan) med jämna mellanrum då de får in skor i strl 35-35,5 men tyvärr inte i alla modeller
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 09:27Tack
Viveka, jag ska höra med henne och återkommer.
Helena, tack för ytterligare tips!
Tack
Viveka, jag ska höra med henne och återkommer.
Helena, tack för ytterligare tips!
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2010, 21:48Du kan kolla Nike Outlet i barkarby också!
Du kan kolla Nike Outlet i barkarby också!