Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det såna? Kan saknar att få hem en tidning i brevlådan å andra sidan tycker jag de ofta är rätt "grunda" i sin journalistisk och så snart man passerat ett nybörjarstadie så hittar mer och bättre information på nätet. Eller...?

Är det inte onödigt dyrt att köpa en prenumeration genom en svensk återförsäljare?

Runnes World och Aktiv Träning . Två bra tidningar! (t+)

Nordic Ultra är billig och intressant, IMHO.

David, det kan finnas folk som föredrar att ha en inhemsk kontakt om något går fel i prenumerationen och är beredda att betala ca. 180 kr extra för det. Därför lade jag in båda alternativen. Hur folk väljer lägger jag mig inte i. Åtminstone inte när det k

Jag har haft prenumerationer på diverse utländska tidningar de senaste 30 åren och endast en har det varit trassel med. De andra har fungerat utmärkt. Skadad tidning i posten ==> ny tidning direkt.

Trasselbladet är Tyska tidningen TOUR med den värsta tä

Johanna: Finns det ngn som säljer Running Times i Sthlm?

Inte som jag har hittat på senare tid. Vid ett tillfälle har jag köpt den i butik i Sverige och då har jag för mig att det var på Pressbyrån på Centralen (med betoning på att jag har för mig det. Men det var ett par år sedan.

Trail Runner Magazine - http://www.trailrunnermag.com/index.php

Åtta nummer per år. Inplastat hem i brevlådan för 25 dollars.

edit ser att de höjt priset på den amerikanska prenumerationen till 21.95. När jag beställde låg amerikansk prenumeration på 15

Fint gratismagasin. Inte i brevlådan. Men kanske i iPaden eller datorn...

E-ZINE

Två nummer än så länge. Grafiskt (och innehållsmässigt) väldigt välgjorda!

12