Quote from Guest on 21 November 2007, 08:47När jag löper använder jag:
R90 och underställ. När det blir kallare än typ -5 tar jag även på mig fleeceunderställ utöver det vanliga understället.Undrar nu hur ni gör med löpartights. Skulle egentligen vilja ha det istället eftersom det är snyggare me
När jag löper använder jag:
R90 och underställ. När det blir kallare än typ -5 tar jag även på mig fleeceunderställ utöver det vanliga understället.
Undrar nu hur ni gör med löpartights. Skulle egentligen vilja ha det istället eftersom det är snyggare me
Quote from Camilla Höög on 21 November 2007, 08:57Nu när det är lite kallare så kör jag med underställströja, cykeltröja och R90-jacka på överkroppen. På underkroppen är det bara kalsonger alternativt vindkalsonger om det är jättekallt, tights och löparstrumpor.
I söndags tog jag faktiskt ett par långkal
Nu när det är lite kallare så kör jag med underställströja, cykeltröja och R90-jacka på överkroppen. På underkroppen är det bara kalsonger alternativt vindkalsonger om det är jättekallt, tights och löparstrumpor.
I söndags tog jag faktiskt ett par långkal
Quote from Kicki K on 21 November 2007, 09:21Jag löper i sommartights nu när det ännu inte är kallare än max ett par minusgrader. När temperaturen sjunker ytterligare någon grad tar jag farm mina vintertights. De är tjockare och har över låren något blankt material som är lite vind och vatten avstöt
Jag löper i sommartights nu när det ännu inte är kallare än max ett par minusgrader. När temperaturen sjunker ytterligare någon grad tar jag farm mina vintertights. De är tjockare och har över låren något blankt material som är lite vind och vatten avstöt
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 13:06Jag har vinter-tights eller "warmskin" från newline. Funkar även om rejält kallt.
Om riktigt kallt funkar nog underställ under tights om det är tight passform.
Men själv skulle jag nog välja R90 för att få en uppvärmd luftspalt om det är ordentligt kylig
Jag har vinter-tights eller "warmskin" från newline. Funkar även om rejält kallt.
Om riktigt kallt funkar nog underställ under tights om det är tight passform.
Men själv skulle jag nog välja R90 för att få en uppvärmd luftspalt om det är ordentligt kylig
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 19:09Jag gillar R90. Byxorna är tunna och smidiga och med underställ under är det jätteskönt även när det är kallt ute, och jackan har långa muddar som kan dras ner över händerna. Blir det varmt under löpningen kan ärmarna tas av på jackan och förvaras i ficka
Jag gillar R90. Byxorna är tunna och smidiga och med underställ under är det jätteskönt även när det är kallt ute, och jackan har långa muddar som kan dras ner över händerna. Blir det varmt under löpningen kan ärmarna tas av på jackan och förvaras i ficka
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 19:47från 0 gradigt ner till -10 brukar jag endast köra med vintertights från Salomon. under den temperaturen brukar det bli att slänga på sig ett underställ.
från 0 gradigt ner till -10 brukar jag endast köra med vintertights från Salomon. under den temperaturen brukar det bli att slänga på sig ett underställ.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 19:51Jag köpte mig ett par vinter tights kostade 550 kr och jag har då sprungit med dom i -6 grader och jag frös då inte. Kanon köp för min del. Kan verkligen rekomendera jag tror de hette newline vinter tights.
Jag köpte mig ett par vinter tights kostade 550 kr och jag har då sprungit med dom i -6 grader och jag frös då inte. Kanon köp för min del. Kan verkligen rekomendera jag tror de hette newline vinter tights.
Quote from ellen olsson on 21 November 2007, 23:02Jag kör i princip alltid i någon form av tights. Med underställ och vintertights så funkar det iallafall ner till -30, fast då är det inte så trevligt. 😉
Benen är dock det minsta problemet. De värms ju upp av musklernas arbete. 🙂
Jag kör i princip alltid i någon form av tights. Med underställ och vintertights så funkar det iallafall ner till -30, fast då är det inte så trevligt. 😉
Benen är dock det minsta problemet. De värms ju upp av musklernas arbete. 🙂
Quote from Lotta W on 22 November 2007, 12:27Jag tror inte att jag har sprungit i vindbyxor en enda gång sedan jag köpte mina första tajts.
Jag tror inte att jag har sprungit i vindbyxor en enda gång sedan jag köpte mina första tajts.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 22:50Jag springer i mina tights, ej vinterspecialare men vid +5 grader och neråt har jag tagit R90 utanpå.
Nu runt 0:an och ner till ett par minus har jag utöver R90
* en funktionst-shirt,
* en lite tjockare långärmad tröja med tunt lager "microfleece" eller
Jag springer i mina tights, ej vinterspecialare men vid +5 grader och neråt har jag tagit R90 utanpå.
Nu runt 0:an och ner till ett par minus har jag utöver R90
* en funktionst-shirt,
* en lite tjockare långärmad tröja med tunt lager "microfleece" eller