Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpartjejer i Luleå?
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det några brudar här i Luleå som håller igång med löpningen?

Gärna långpass över milen. Tycker det är så himla tråkigt att springa själv.
Karlar kan också funka, så länge ni inte springer så jäkla fort 😉

Hej!
Jag har tyvrärr nyligen flyttat från Luleå men var under min tid där med och sprang på studentidrotten som hittils har haft träningar på tisdagskvällar. Träningen är öppen för alla och det brukar vara trevligt folk med, funkar bra för alla nivåer. S

Hej jag är drygt 21 år och har tränat från o till sen jag var 18 till 20, men augusti 2010 hände de nått jag tappade suget så har inte sprungit på 1 år. Men så har jag bestämt mig idag för att börja träna, så ska jogga min första mil nu ikväll eftr 1 års

Tack för tipset Emma, ska kolla upp det där 🙂 vet du hur långa sträckorna brukar vara, eller varierar det? Måste man vara medlem nånstans för att få komma och vara med?

Vilken fart tänker du dig på ett ungefär?

Kika min träning om du vill, men brukar ligga runt 05.18 - 06:04 min/km nu när jag kollade på senaste passen, är så himla olika beroende på dagsform/person jag springer med!
Är rätt bra på anpassa mig, springer hellre i lägre farter än rejsar iallafall :

Det brukar ganska ofta vara intervallträning i olika former, som anpassas efter de som är med. Men nu tror jag det blir ny ledare till hösten, så detta kan ändras. Man bör nog vara medlem i StiL (Studentidrotten Luleå) vilket jag tror kostar 100/år.

Jag tycker hela stan är ute och springer ibland;). Skämtåsido. Det finns många som springer här i i stan. Emma, hoppas du hittar någon att springa med. STIL är bäst! Har aldrig sprungit med dem, men det är ju alltid glada studenter med i STIL som smittar

Ja, det tycker jag också, men jag möter oftast ensamma människor hela tiden! Har inte haft nån framgång alls när jag efterlyst folk på facebook tyvärr 🙁

Får jag också vara med? Jag är förvisso inte tjej men har långt hår och är otroligt söt i klänning. 😉 Jag springer dessutom inte alls fort.

Hur som helst, om det är gruppass ni letar efter så är Lulekamraterna också ett alternativ: http://www.laget.se/l

12