Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpartröja
You need to log in to create posts and topics.

Vill ha tips på en bra och lite varm löpartröja, vill helst bara ha ett underställ under nu på vintern och på sommaren bara löpartröjan och springer mellan 5-10 km i lagom tempo.

Finns ju hur många som helst men det är svårt att läsa sig till vad som är

Houdini.

Tjenare,

Jag använder för det mesta "NikePRO Tight" långärmad som en underställs tröja och en vindtät (ventilerande) jacka över, För både längdskidor och löpning vintertid ner till -15C, runt nollan och varmare en kortärmad version av samma tröja. är det

Om tröjan har blixtlås i halsen kan man enkelt reglera värmen.

Jag kan bara gålla med om Houdini. Mitt absouluta favoritmärke på alla plan. Tyvärr lite dyrt bara..

Ok, men vad har ni för Houdini tröjor, vill som sagt bara ha en underställströja och sen en smidig tröja över som är lagom varm nu på vintern ner till -5 och sen på våren, sommaren bara använda den tröjan utan underställ.

Keep it simple...Köp en långärmad cykeltröja.Perfekt vintertid som mellanlager & övriga året som enbart cykeltröja!

Ta något långärmat. Fokusera på löpningen, inte på kläderna. Då ger det sig av sig själv. T.o.m. bomull funkar!

Under Armour Coldgear !

Cykeltröja som Jonas tipsar om ovan är inte alls dumt.
Både långärmat och kortärmat funkar. Sitter tight och skönt, och man reglerar enkelt värmen med dragkedjan.
Dessutom kan man ha med sig lite packning i fickorna! (Kolla bara att det inte skumpar för