Quote from Guest on 1 February 2010, 14:39Vill ha tips på en bra och lite varm löpartröja, vill helst bara ha ett underställ under nu på vintern och på sommaren bara löpartröjan och springer mellan 5-10 km i lagom tempo.
Finns ju hur många som helst men det är svårt att läsa sig till vad som är
Vill ha tips på en bra och lite varm löpartröja, vill helst bara ha ett underställ under nu på vintern och på sommaren bara löpartröjan och springer mellan 5-10 km i lagom tempo.
Finns ju hur många som helst men det är svårt att läsa sig till vad som är
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 14:49Houdini.
Houdini.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 15:10Tjenare,
Jag använder för det mesta "NikePRO Tight" långärmad som en underställs tröja och en vindtät (ventilerande) jacka över, För både längdskidor och löpning vintertid ner till -15C, runt nollan och varmare en kortärmad version av samma tröja. är det
Tjenare,
Jag använder för det mesta "NikePRO Tight" långärmad som en underställs tröja och en vindtät (ventilerande) jacka över, För både längdskidor och löpning vintertid ner till -15C, runt nollan och varmare en kortärmad version av samma tröja. är det
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 19:16Om tröjan har blixtlås i halsen kan man enkelt reglera värmen.
Om tröjan har blixtlås i halsen kan man enkelt reglera värmen.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 06:57Jag kan bara gålla med om Houdini. Mitt absouluta favoritmärke på alla plan. Tyvärr lite dyrt bara..
Jag kan bara gålla med om Houdini. Mitt absouluta favoritmärke på alla plan. Tyvärr lite dyrt bara..
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 08:38Ok, men vad har ni för Houdini tröjor, vill som sagt bara ha en underställströja och sen en smidig tröja över som är lagom varm nu på vintern ner till -5 och sen på våren, sommaren bara använda den tröjan utan underställ.
Ok, men vad har ni för Houdini tröjor, vill som sagt bara ha en underställströja och sen en smidig tröja över som är lagom varm nu på vintern ner till -5 och sen på våren, sommaren bara använda den tröjan utan underställ.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 08:44Keep it simple...Köp en långärmad cykeltröja.Perfekt vintertid som mellanlager & övriga året som enbart cykeltröja!
Keep it simple...Köp en långärmad cykeltröja.Perfekt vintertid som mellanlager & övriga året som enbart cykeltröja!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:32Ta något långärmat. Fokusera på löpningen, inte på kläderna. Då ger det sig av sig själv. T.o.m. bomull funkar!
Ta något långärmat. Fokusera på löpningen, inte på kläderna. Då ger det sig av sig själv. T.o.m. bomull funkar!
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 00:50Under Armour Coldgear !
Under Armour Coldgear !
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 08:38Cykeltröja som Jonas tipsar om ovan är inte alls dumt.
Både långärmat och kortärmat funkar. Sitter tight och skönt, och man reglerar enkelt värmen med dragkedjan.
Dessutom kan man ha med sig lite packning i fickorna! (Kolla bara att det inte skumpar för
Cykeltröja som Jonas tipsar om ovan är inte alls dumt.
Både långärmat och kortärmat funkar. Sitter tight och skönt, och man reglerar enkelt värmen med dragkedjan.
Dessutom kan man ha med sig lite packning i fickorna! (Kolla bara att det inte skumpar för