Quote from Guest on 17 April 2013, 22:05Deltog i ett långlopp i helgen och fick efter ca 100 km ont på tumsidan av handleden. En av matlangarna hade också haft det och förklarade det med att jag "slängt" konstigt med handen.
Till skillnad från ben så har det inte blivit bättre sedan loppet. H
Deltog i ett långlopp i helgen och fick efter ca 100 km ont på tumsidan av handleden. En av matlangarna hade också haft det och förklarade det med att jag "slängt" konstigt med handen.
Till skillnad från ben så har det inte blivit bättre sedan loppet. H
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 22:15För några år sedan fick jag problem med ont i tum-leden i båda händerna samtidigt. Kom från ingenstans och kunde inte fatta varför. Men kom på att mina försök att springa så avslappnat som möjligt nog var boven och att tummarna snärtade till lite lätt för
För några år sedan fick jag problem med ont i tum-leden i båda händerna samtidigt. Kom från ingenstans och kunde inte fatta varför. Men kom på att mina försök att springa så avslappnat som möjligt nog var boven och att tummarna snärtade till lite lätt för
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 05:18Låter som en bra förklaring. Tipset med tumstöd av pekfingret låter som rätt väg! Tusen tack 🙂
(Det känns ju bara så dumt om tummen skulle stoppa en från att springa!)
Låter som en bra förklaring. Tipset med tumstöd av pekfingret låter som rätt väg! Tusen tack 🙂
(Det känns ju bara så dumt om tummen skulle stoppa en från att springa!)
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 08:28"Fantisera" att du nyper om en femhundrasedel(?) mellan tumme/pekfinger, fungerar för mig.
"Fantisera" att du nyper om en femhundrasedel(?) mellan tumme/pekfinger, fungerar för mig.
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 08:43Jag brukar nog hålla händerna i någon sorts halvknuten ställning, så fingrarna har jag aldrig haft problem med. Däremot får jag ibland ont i underarmarna just av samma anledning, den där lilla snärten för varje steg. I helgen lyckades jag få blödande skav
Jag brukar nog hålla händerna i någon sorts halvknuten ställning, så fingrarna har jag aldrig haft problem med. Däremot får jag ibland ont i underarmarna just av samma anledning, den där lilla snärten för varje steg. I helgen lyckades jag få blödande skav
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 21:08Tack, båda! Ser att det hela handlar om att inte låta saker och ting vara alltför avslappnat. Det låter ju dessutom görligt 🙂
Tack, Mister Blister! Nä, så värst pratsam var jag inte, men jag var betydligt gladare än vad som nog syntes. Hoppas jag inte
Tack, båda! Ser att det hela handlar om att inte låta saker och ting vara alltför avslappnat. Det låter ju dessutom görligt 🙂
Tack, Mister Blister! Nä, så värst pratsam var jag inte, men jag var betydligt gladare än vad som nog syntes. Hoppas jag inte