Quote from Guest on 18 October 2012, 22:12Är det någon som vill sälja sin löparvagn till ett vettigt pris så är jag intresserad. Gärna i Stockholms trakten.
Maila mej på: annasjoberg79@yahoo.se
Är det någon som vill sälja sin löparvagn till ett vettigt pris så är jag intresserad. Gärna i Stockholms trakten.
Maila mej på: annasjoberg79@yahoo.se
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 22:22Hej
Om du inte hittar någon begagnad löparvagn och inte vill ruinera dig kan jag rekommendera Trille Jogger. Finns ett antal ställen som säljer den för runt 1500:- Jag har sprungit med min nu kanske 15 ggr och är riktigt nöjd:
+ Priset
+ Går rakt och rull
Hej
Om du inte hittar någon begagnad löparvagn och inte vill ruinera dig kan jag rekommendera Trille Jogger. Finns ett antal ställen som säljer den för runt 1500:- Jag har sprungit med min nu kanske 15 ggr och är riktigt nöjd:
+ Priset
+ Går rakt och rull
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 10:31Tack för tipset!
Det verkar vara en bra vagn till ett bra pris, plussen vägde verkligen över:)
Tack för tipset!
Det verkar vara en bra vagn till ett bra pris, plussen vägde verkligen över:)
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 10:25Har också en Trille och är väldigt nöjd med den men har ett par små minus till.
- Barnet blir tyvärr ganska oskyddat från vind och solljus då vagnen är väldigt öppen
- Inte så bra dämpning, min dotter är 11 månader nu och ligger på rundorna vilket gör at
Har också en Trille och är väldigt nöjd med den men har ett par små minus till.
- Barnet blir tyvärr ganska oskyddat från vind och solljus då vagnen är väldigt öppen
- Inte så bra dämpning, min dotter är 11 månader nu och ligger på rundorna vilket gör at