Quote from Guest on 4 January 2013, 10:17Jag har haft lösa funderingar på att skaffa löpband men skulle vilja ha ett som tar väldigt liten plats när man fäller ihop det så att man kan stuva undan det lätt (under säng eller liknande vore ju allra bäst). Jag har kollat runt en del, men har inte hi
Jag har haft lösa funderingar på att skaffa löpband men skulle vilja ha ett som tar väldigt liten plats när man fäller ihop det så att man kan stuva undan det lätt (under säng eller liknande vore ju allra bäst). Jag har kollat runt en del, men har inte hi
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:27Jag har sett många "löpband" med olika bra lösningar men tyvärr fastnar det nästan alltid på att de klarar av 12 km/h som snabbast. Visst mindre löpband klarar ibland av 15 km/h men för att få ett fullvärdigt 20 km/h brukar priset och storleken dra iväg.
Jag har sett många "löpband" med olika bra lösningar men tyvärr fastnar det nästan alltid på att de klarar av 12 km/h som snabbast. Visst mindre löpband klarar ibland av 15 km/h men för att få ett fullvärdigt 20 km/h brukar priset och storleken dra iväg.