Quote from Guest on 5 September 2011, 09:18Hej alla löparvänner,
Jag köpte i Februari detta år ett löpband av känt märke som dessutom
är lite av top-of-the-line i detta märkets serie.
Innan 6 månader hade gått hade mer eller mindre hela bandet havererat pga mycket stora mängder svett som trängt i
Hej alla löparvänner,
Jag köpte i Februari detta år ett löpband av känt märke som dessutom
är lite av top-of-the-line i detta märkets serie.
Innan 6 månader hade gått hade mer eller mindre hela bandet havererat pga mycket stora mängder svett som trängt i
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:28Hej!
Nu är det ju okänt vilket märke du har 😉 men jag själv använder Garmin 310XT med tillhörande pulsband. Efter varje pass sköljer jag av det och hänger på tork, har nu haft det i ett år och det är helt och fint (lite nött och noppigt är det ju såklar
Hej!
Nu är det ju okänt vilket märke du har 😉 men jag själv använder Garmin 310XT med tillhörande pulsband. Efter varje pass sköljer jag av det och hänger på tork, har nu haft det i ett år och det är helt och fint (lite nött och noppigt är det ju såklar
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:30Nu var det förvisso löpband han frågade efter 😉
Nu var det förvisso löpband han frågade efter 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:42Japp, löpband. Klockan har jag inga problem med. 🙂
För övrigt anser jag 310 XT vara den bästa träningsklockan på marknaden.
Japp, löpband. Klockan har jag inga problem med. 🙂
För övrigt anser jag 310 XT vara den bästa träningsklockan på marknaden.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:59Edit: 🙂 Sorry! Kan man skylla på att det är måndag ;-)?
Edit: 🙂 Sorry! Kan man skylla på att det är måndag ;-)?
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:27En fläkt kan minska svettningen rejält. Fråga mig som cyklar trainer.
En fläkt kan minska svettningen rejält. Fråga mig som cyklar trainer.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:31Måndag ursäktar allt.
Måndag ursäktar allt.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:46Japp måndag är måndag;)
Tack för tipset om fläkt, det är dock något jag redan har men som
inte löser problemet även om det hjälper lite.
Japp måndag är måndag;)
Tack för tipset om fläkt, det är dock något jag redan har men som
inte löser problemet även om det hjälper lite.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:48Ett alternativ (som inte lockar mig ett dugg) är att ha på sig långärmat och långbent så att svetten absorberas av kläderna...
Har tyvärr inget bättre förslag på lager - det är måndag 🙂
Ett alternativ (som inte lockar mig ett dugg) är att ha på sig långärmat och långbent så att svetten absorberas av kläderna...
Har tyvärr inget bättre förslag på lager - det är måndag 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:50Svettband är också bra. Jag brukar svettas mest från huvudet, fast vi är alla olika.
Svettband är också bra. Jag brukar svettas mest från huvudet, fast vi är alla olika.