Quote from Guest on 6 June 2009, 19:17Någon som kan tipsa om en bra löpbutik i New York?
Någon som kan tipsa om en bra löpbutik i New York?
Quote from Jonny Persson on 6 June 2009, 19:27City Sports, NikeTown, Paragon Sports är tre som är helt ok. Gillar man Nike så är NikeTown som att komma till himmelriket. 🙂
Av de andra två gillar jag City Sports bättre.
City Sports, NikeTown, Paragon Sports är tre som är helt ok. Gillar man Nike så är NikeTown som att komma till himmelriket. 🙂
Av de andra två gillar jag City Sports bättre.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 19:47Tackar! Då skall jag testa City sports först. 🙂
Tackar! Då skall jag testa City sports först. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 23:35Super Runners Shop ska tydligen vara bra enligt en kollega, dom har 3 ställen på Manhattan:
http://www.superrunnersshop.com/Locations-6.html
Sen finns ju dom "stora" där man kan hitta rätt om man har tur, 2 st Sports Authority, Modells ligger alldeles b
Super Runners Shop ska tydligen vara bra enligt en kollega, dom har 3 ställen på Manhattan:
http://www.superrunnersshop.com/Locations-6.html
Sen finns ju dom "stora" där man kan hitta rätt om man har tur, 2 st Sports Authority, Modells ligger alldeles b
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:53roadrunnersports.
Ligger vid Union Square
roadrunnersports.
Ligger vid Union Square
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 17:22Jag handlade faktiskt i en liten butik i Hoboken dar jag haller till. Fleet feet. Riktigt bra och proffsig service. 🙂
Tack for alla rad!
Jag handlade faktiskt i en liten butik i Hoboken dar jag haller till. Fleet feet. Riktigt bra och proffsig service. 🙂
Tack for alla rad!
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 22:23Paragon Sports på 18e och Broadway är en höjdare tycker jag. De har verkligen allt, inte bara löpning alltså... Bra service och bra priser (speciellt om man jämför med Sverige...).
Paragon Sports på 18e och Broadway är en höjdare tycker jag. De har verkligen allt, inte bara löpning alltså... Bra service och bra priser (speciellt om man jämför med Sverige...).