Quote from Guest on 4 February 2011, 13:00Jag har löptränat sedan december 2009, har hunnit med en halvmara och Lidingöloppet 15 km och något mindre lopp sedan dess. I år satsar jag mot en halvmara i april och Lidingöloppet 30 km. Funderar på hur jag ska lägga upp träningen. Hur snabbt ska de sna
Jag har löptränat sedan december 2009, har hunnit med en halvmara och Lidingöloppet 15 km och något mindre lopp sedan dess. I år satsar jag mot en halvmara i april och Lidingöloppet 30 km. Funderar på hur jag ska lägga upp träningen. Hur snabbt ska de sna
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:10Satsar även jag på lidingöloppet i år. Har inget speciellt lopp jag vill prestera på före det, så är därför upplagt därefter. Kommer själv köra "basträning" med betoning på många km och lite fart fram till vecka 25.
Det är svårt att ge dig något specifik
Satsar även jag på lidingöloppet i år. Har inget speciellt lopp jag vill prestera på före det, så är därför upplagt därefter. Kommer själv köra "basträning" med betoning på många km och lite fart fram till vecka 25.
Det är svårt att ge dig något specifik
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:54Prova träna med Björnstorps IF. Då kan du vara med på klubbträninga och få bra med goda träningsråd.
Prova träna med Björnstorps IF. Då kan du vara med på klubbträninga och få bra med goda träningsråd.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 18:10Tack för träningsupplägget Micke, det ser ut att kunna passa mig ganska bra! Egentligen skulle jag ha velat satsa mer nu till den första tävlingen (Prag halvmaraton), men har dragits med en massa sjukdomar hela hösten så får nog ta ner kraven lite. Men, d
Tack för träningsupplägget Micke, det ser ut att kunna passa mig ganska bra! Egentligen skulle jag ha velat satsa mer nu till den första tävlingen (Prag halvmaraton), men har dragits med en massa sjukdomar hela hösten så får nog ta ner kraven lite. Men, d
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:58Hilda:
Vi har träningar åtminstone 2 gånger per vecka och du måste inte vara med varje gång. Det går att dyka upp lite då och då när man hinner, det gör jag.
Hilda:
Vi har träningar åtminstone 2 gånger per vecka och du måste inte vara med varje gång. Det går att dyka upp lite då och då när man hinner, det gör jag.
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 15:41Är det tisdagar och torsdagar som gäller fortfarande för Björnstorp? Tider och upplägg för de olika dagarna? Vad kostar det?
Är det tisdagar och torsdagar som gäller fortfarande för Björnstorp? Tider och upplägg för de olika dagarna? Vad kostar det?
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 18:00Ja det är tisdag och torsdag som gäller normalt sett. Nu i vinter har det varit träning inomhus i Atleticum på varierande tider. Kolla alltid hemsidan för tider för aktuell vecka.
Du är alltid välkommen att komma och prova på utan att behöva betala.
Mer
Ja det är tisdag och torsdag som gäller normalt sett. Nu i vinter har det varit träning inomhus i Atleticum på varierande tider. Kolla alltid hemsidan för tider för aktuell vecka.
Du är alltid välkommen att komma och prova på utan att behöva betala.
Mer