Quote from Guest on 31 August 2012, 12:46Gillar du att löpträna och vill utvecklas som löpare tillsammans med andra entusiaster i grupp?
Vi, Jens & Camilla är entusiastiska löpare som båda jobbar på Löplabbet. Camilla är dessutom hälsostrateg på Korpen och Jens friskvårds- och kostrådgivare.
V
Gillar du att löpträna och vill utvecklas som löpare tillsammans med andra entusiaster i grupp?
Vi, Jens & Camilla är entusiastiska löpare som båda jobbar på Löplabbet. Camilla är dessutom hälsostrateg på Korpen och Jens friskvårds- och kostrådgivare.
V
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 12:56Hej Jens,
Det låter som ett trevligt initiativ. Kan du inte lägga till mig i Facebook gruppen (Niklas Gelkner).
Hej Jens,
Det låter som ett trevligt initiativ. Kan du inte lägga till mig i Facebook gruppen (Niklas Gelkner).
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 18:59Hej!
Jag har skickat ett meddelande på FB med länk till gruppen. Gå med där så lägger jag till dig.
//Jens
Hej!
Jag har skickat ett meddelande på FB med länk till gruppen. Gå med där så lägger jag till dig.
//Jens
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 18:18Vad skoj! Jag har lagt en förfrågan om att gå med i gruppen även om chansen att komma loss på en måndagskväll är ganska minimal.
Vad skoj! Jag har lagt en förfrågan om att gå med i gruppen även om chansen att komma loss på en måndagskväll är ganska minimal.
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 21:18Oh så roligt! För tillfället förkyld men annars är jag gärna med!
Oh så roligt! För tillfället förkyld men annars är jag gärna med!
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 21:27Verkar ju skoj detta. Jag ska definitivt försöka dyka upp i tid imorgon.
Verkar ju skoj detta. Jag ska definitivt försöka dyka upp i tid imorgon.