Quote from Guest on 23 October 2009, 15:06Finns det nån löpgrupp i Solna? Vad sägs annars om att dra ihop ett gäng och bilda en?
Finns det nån löpgrupp i Solna? Vad sägs annars om att dra ihop ett gäng och bilda en?
Quote from Eleonore Hammare on 23 October 2009, 15:16Jag skulle nog kunna tänka mig vara intresserad av en sådan 🙂
Jag skulle nog kunna tänka mig vara intresserad av en sådan 🙂
Quote from Kicki K on 24 October 2009, 19:31också intresserad. Har du nån ide hur det skulle gå till, vilka ambitioner osv?
också intresserad. Har du nån ide hur det skulle gå till, vilka ambitioner osv?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 21:29Jag är också intresserad.
Vi kanske kan bilda "Två Sjöar United LK"? 🙂
Jag är också intresserad.
Vi kanske kan bilda "Två Sjöar United LK"? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 20:53Hej Hässelby SK springer varje tisdag kl 18.00 fårn terminalvägen 44 (gamla polisskolan) numera Strålfors. Kan det vara intressant?
Hej Hässelby SK springer varje tisdag kl 18.00 fårn terminalvägen 44 (gamla polisskolan) numera Strålfors. Kan det vara intressant?
Quote from Katarina Lindbäck on 26 October 2009, 21:37Jag skulle nog också vara intresserade av en solna grupp.....om nån månad eller så...när jag har flyttat dit 🙂
Jag skulle nog också vara intresserade av en solna grupp.....om nån månad eller så...när jag har flyttat dit 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:09Jag bor i Sumpan och skulle tycka det var jättekul att träffas ibland och träna ihop. Nån som kan tänka sig att jaga och smiska mig om jag mesar i intervallerna? 😀
Jag bor i Sumpan och skulle tycka det var jättekul att träffas ibland och träna ihop. Nån som kan tänka sig att jaga och smiska mig om jag mesar i intervallerna? 😀
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:56Det var det jag menade med Två sjöar united LK - alltså att vi skulle bilda en Solna-Sumpan grupp. Distans runt sjöarna, i Hagaparken och Ursvik. Intervaller på Sundbybergs IP. T ex.
Det var det jag menade med Två sjöar united LK - alltså att vi skulle bilda en Solna-Sumpan grupp. Distans runt sjöarna, i Hagaparken och Ursvik. Intervaller på Sundbybergs IP. T ex.
Quote from Eleonore Hammare on 27 October 2009, 08:58"Hej Hässelby SK springer varje tisdag kl 18.00 fårn terminalvägen 44 (gamla polisskolan) numera Strålfors. Kan det vara intressant?"
Tisdagkvällar är jag upptagen. Men tack för erbjudandet 🙂
"Hej Hässelby SK springer varje tisdag kl 18.00 fårn terminalvägen 44 (gamla polisskolan) numera Strålfors. Kan det vara intressant?"
Tisdagkvällar är jag upptagen. Men tack för erbjudandet 🙂
Quote from Eleonore Hammare on 27 October 2009, 09:00"Jag bor i Sumpan och skulle tycka det var jättekul att träffas ibland och träna ihop. Nån som kan tänka sig att jaga och smiska mig om jag mesar i intervallerna?"
Jag jagar dig om du jagar mig 😉
"Jag bor i Sumpan och skulle tycka det var jättekul att träffas ibland och träna ihop. Nån som kan tänka sig att jaga och smiska mig om jag mesar i intervallerna?"
Jag jagar dig om du jagar mig 😉