Quote from Guest on 2 April 2007, 16:47Åh, vad jag är nöjd!
Köpte ett par nya skor för två veckor sedan på Löplabbet. Samma som jag hade förra året - Adidas Adistar Cushion. Säljaren sa då att de inte hade ändrat nästan någonting på skon, utan det var i stort sett bara färgen. Jag påpekade do
Åh, vad jag är nöjd!
Köpte ett par nya skor för två veckor sedan på Löplabbet. Samma som jag hade förra året - Adidas Adistar Cushion. Säljaren sa då att de inte hade ändrat nästan någonting på skon, utan det var i stort sett bara färgen. Jag påpekade do
Quote from Camilla Höög on 2 April 2007, 16:57...och nöjda kunder skriver såna här historier som gör att ännu fler går dit 🙂
...och nöjda kunder skriver såna här historier som gör att ännu fler går dit 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2007, 17:08Det är rätt, så ska det vara... och så funkar det inte om man beställer det från en webbshop. 🙂
Det är rätt, så ska det vara... och så funkar det inte om man beställer det från en webbshop. 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 2 April 2007, 17:12Åh... då ska jag gå dit nästa gång! Vilken av dem var det?
Åh... då ska jag gå dit nästa gång! Vilken av dem var det?
Quote from Olle Hulle on 2 April 2007, 18:57Linus: kan man köpa två par istället 🙂
Linus: kan man köpa två par istället 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2007, 21:34Åh, vad bra!!! Köpte faktiskt oxå nya adidas adistar på löplabbet för en vecka sen och försäljaren upplyste om att det var ungefär samma sko fast lite bredare. Men mina fötter har nog blivit lite bredare på två år så för mig funkade bytet bra! Det enda mä
Åh, vad bra!!! Köpte faktiskt oxå nya adidas adistar på löplabbet för en vecka sen och försäljaren upplyste om att det var ungefär samma sko fast lite bredare. Men mina fötter har nog blivit lite bredare på två år så för mig funkade bytet bra! Det enda mä
Quote from Urban Nilsson on 3 April 2007, 07:50Jag fick ett par neutrala skor utprovade av Löplabbet. Det skulle vara min typ av sko. Ett halvår senare, med mycket knä- och ryggproblem, gick jag och kollade igen, fast på Runners store. Visade sig att jag pronerar. Jag har blivit av med en del av probl
Jag fick ett par neutrala skor utprovade av Löplabbet. Det skulle vara min typ av sko. Ett halvår senare, med mycket knä- och ryggproblem, gick jag och kollade igen, fast på Runners store. Visade sig att jag pronerar. Jag har blivit av med en del av probl
Quote from Martin Trygg on 3 April 2007, 08:53Det var Löplabbet på Kungsgatan.
Men Daniel: Vad tråkigt att du inte fick rätt hjälp. Överlag så tror jag tyvärr att det beror mycket på hur kunnig säljaren man stöter på är. Håller med om att Runners Store är bra, köpte min förra skor där och de var gry
Det var Löplabbet på Kungsgatan.
Men Daniel: Vad tråkigt att du inte fick rätt hjälp. Överlag så tror jag tyvärr att det beror mycket på hur kunnig säljaren man stöter på är. Håller med om att Runners Store är bra, köpte min förra skor där och de var gry
Quote from Urban Nilsson on 3 April 2007, 09:41Mela: Säkerligen säljarens kompetens som avgör. Jag har nog valt lite med magkänsla också. Jag blev behandlad med nonchalans på Löplabbet och har fått mycket gratis hjälp på Runners Store. Då väljer man den trevliga som kanske mest berott på en dålig dag
Mela: Säkerligen säljarens kompetens som avgör. Jag har nog valt lite med magkänsla också. Jag blev behandlad med nonchalans på Löplabbet och har fått mycket gratis hjälp på Runners Store. Då väljer man den trevliga som kanske mest berott på en dålig dag
Quote from Martin Trygg on 3 April 2007, 10:07Det har du nog helt rätt i. Konkurrens är bra. För oss! 🙂
Det har du nog helt rätt i. Konkurrens är bra. För oss! 🙂