Quote from Guest on 20 August 2008, 09:25E nybörjare angående löpmattor!Nybörjare även i löpning...men annars hållit igång med olika saker...Nu undrar jag,finns det ngn som har ett nybörjar träningsprogram? Främst då för att löpa på matta. Finns det ngr tips man ska tänka på vid löpmatteträning?
E nybörjare angående löpmattor!Nybörjare även i löpning...men annars hållit igång med olika saker...Nu undrar jag,finns det ngn som har ett nybörjar träningsprogram? Främst då för att löpa på matta. Finns det ngr tips man ska tänka på vid löpmatteträning?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:35Löpmatta??
Löpmatta??
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:37Löpmatta ja...alltså kanske ni over there säger löpband?
Löpmatta ja...alltså kanske ni over there säger löpband?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:43Jaha, nu är jag med. Jag trodde det var någon ny gadget på marknaden.
Jaha, nu är jag med. Jag trodde det var någon ny gadget på marknaden.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 14:22Hittade en sida på marathon.se som handlar om träning på löpband.
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=286
Kanske kan vara till nån hjälp?
Hittade en sida på marathon.se som handlar om träning på löpband.
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=286
Kanske kan vara till nån hjälp?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 06:20TACK!:D Ha försökt hitta på nätet jag åxå,hittade bara på Iform ett litet träningsp.
Ska genast läsa din link...Tack ännu! Tydligen inte så vanligt med löpbandsträning när ingen vet ngt?? El. så orkar ingen kommentera saken 😉
TACK!:D Ha försökt hitta på nätet jag åxå,hittade bara på Iform ett litet träningsp.
Ska genast läsa din link...Tack ännu! Tydligen inte så vanligt med löpbandsträning när ingen vet ngt?? El. så orkar ingen kommentera saken 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 07:31Själva träningen kanske inte behöver skilja så mycket från "vanlig" löpning.
Är mer detaljer som bandets inställning som är speciellt.
Själva träningen kanske inte behöver skilja så mycket från "vanlig" löpning.
Är mer detaljer som bandets inställning som är speciellt.