Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLöpning - Tävling
You need to log in to create posts and topics.

12

saknar jag som alternativ när jag ska lägga in t. ex. dagens Bore cup deltävling. Går det att få till på nåt sätt?

Exakt, mejlade även Olle om det härom dagen! Väldigt knäppt att alla klarat sig utan den kategorin så här långt! 🙂

Jag vill ha en lista på min startsida med planerade tävlingar. Jag menar att det skulle vara en så bra motivation, att ofta se den listan och hur de kommer närmare och närmare.

Bra! Då är vi i alla fall två som vill ha det alternativet! 🙂

Evely, finns inte det redan?

Njae Det beror på om man planerar träning eller inte. De inlagda loppen kommer som planerad träning på startsidan.
Loppen ligger ju oftast längre fram än nästa vecka och nästa vecka igen. När jag då sätter mig ner och planerar hur jag ska träna så blir d

Har för mig det va nån mer i nån annan tråd som ville ha tävlingar separat från kommande träning så det finns nog fler präktiga ;).

Själv planerar jag lite löst i huvudet bara men dagsform får bestämma vad det blir lite grann. Därav är det mesta under "

Präktig och präktig, det är nog mest för att behålla geisten jag vill ha en separat lista med planerade tävlingar. De dagarna man är less och trött och inte vill träna är det bra med en lista som visar varför man tränar.

Njae, jag ser helst att alla kategorier utan just huvudgrenen (här: löpning) tas bort så vi slipper detta kaos av aktivitetstyper 🙂
Däremot att kunna markera att en aktivitet är en tävling kan vara intressent så det blir lättare att söka fram dem eller

Man skulle kunna lägga upp grupper med Cykel lopp, cykel tävlingar, löpning tävlingar, löpning lopp etc.

12