Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:51Skojar du, Anders? Det är en av huvudanledningarna jag valt att börja regga på funbeat, att kunna särskilja olika träningstyper som backträning, långpass, intervaller och distansträning. Med bara Löpning som kategori skulle jag avregistrera mig omedelbart
Skojar du, Anders? Det är en av huvudanledningarna jag valt att börja regga på funbeat, att kunna särskilja olika träningstyper som backträning, långpass, intervaller och distansträning. Med bara Löpning som kategori skulle jag avregistrera mig omedelbart
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:55Ok, nu menade jag inte listan man använder för att registrera eller planera träning utan en lista som visas på t ex Min Startsida, dvs en lista som i dagsläget inte finns. På Min Startsida ser jag planerad träning, och den listan knuffar oftast bort tävli
Ok, nu menade jag inte listan man använder för att registrera eller planera träning utan en lista som visas på t ex Min Startsida, dvs en lista som i dagsläget inte finns. På Min Startsida ser jag planerad träning, och den listan knuffar oftast bort tävli
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 11:17Eftersom passen som man verkligen gör skiljer sig så mycket från varandra och inte passar in på en kategori på det sättet så skriver jag istället vad passet handlar om i kommentarsrutan.
Sedan saknas det så många aktivitet + underaktivitet att det inte gå
Eftersom passen som man verkligen gör skiljer sig så mycket från varandra och inte passar in på en kategori på det sättet så skriver jag istället vad passet handlar om i kommentarsrutan.
Sedan saknas det så många aktivitet + underaktivitet att det inte gå
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 11:27Ja, det tyckte jag var ett bra förslag, med en tvåstegsraket. Först Löpning, sedan vad för typ av löpning. Å andra sidan stör det mig inte att det är lite kaos av aktiviteter i huvudlistan eftersom de senaste aktiviteterna för mig alltid finns överst i li
Ja, det tyckte jag var ett bra förslag, med en tvåstegsraket. Först Löpning, sedan vad för typ av löpning. Å andra sidan stör det mig inte att det är lite kaos av aktiviteter i huvudlistan eftersom de senaste aktiviteterna för mig alltid finns överst i li
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2008, 11:50Håller med Anders - ett utmärkt förslag. Det är nog rätt jobbigt att genomföra för olle skulle jag tro....
Håller med Anders - ett utmärkt förslag. Det är nog rätt jobbigt att genomföra för olle skulle jag tro....
Quote from Bjarne Lewin on 11 February 2008, 19:58Något sånt som Anders beskriver har jag länge villat ha! Jag har bara inte lyckats beskriva det lika bra.
Och Lady beskriver också jättebra den listan som jag också vill ha!
Något sånt som Anders beskriver har jag länge villat ha! Jag har bara inte lyckats beskriva det lika bra.
Och Lady beskriver också jättebra den listan som jag också vill ha!