Quote from Guest on 10 February 2008, 18:41saknar jag som alternativ när jag ska lägga in t. ex. dagens Bore cup deltävling. Går det att få till på nåt sätt?
saknar jag som alternativ när jag ska lägga in t. ex. dagens Bore cup deltävling. Går det att få till på nåt sätt?
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:51Exakt, mejlade även Olle om det härom dagen! Väldigt knäppt att alla klarat sig utan den kategorin så här långt! 🙂
Exakt, mejlade även Olle om det härom dagen! Väldigt knäppt att alla klarat sig utan den kategorin så här långt! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2008, 18:55Jag vill ha en lista på min startsida med planerade tävlingar. Jag menar att det skulle vara en så bra motivation, att ofta se den listan och hur de kommer närmare och närmare.
Jag vill ha en lista på min startsida med planerade tävlingar. Jag menar att det skulle vara en så bra motivation, att ofta se den listan och hur de kommer närmare och närmare.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:00Bra! Då är vi i alla fall två som vill ha det alternativet! 🙂
Bra! Då är vi i alla fall två som vill ha det alternativet! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:23Evely, finns inte det redan?
Evely, finns inte det redan?
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2008, 22:09Njae Det beror på om man planerar träning eller inte. De inlagda loppen kommer som planerad träning på startsidan.
Loppen ligger ju oftast längre fram än nästa vecka och nästa vecka igen. När jag då sätter mig ner och planerar hur jag ska träna så blir d
Njae Det beror på om man planerar träning eller inte. De inlagda loppen kommer som planerad träning på startsidan.
Loppen ligger ju oftast längre fram än nästa vecka och nästa vecka igen. När jag då sätter mig ner och planerar hur jag ska träna så blir d
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:13Har för mig det va nån mer i nån annan tråd som ville ha tävlingar separat från kommande träning så det finns nog fler präktiga ;).
Själv planerar jag lite löst i huvudet bara men dagsform får bestämma vad det blir lite grann. Därav är det mesta under "
Har för mig det va nån mer i nån annan tråd som ville ha tävlingar separat från kommande träning så det finns nog fler präktiga ;).
Själv planerar jag lite löst i huvudet bara men dagsform får bestämma vad det blir lite grann. Därav är det mesta under "
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:17Präktig och präktig, det är nog mest för att behålla geisten jag vill ha en separat lista med planerade tävlingar. De dagarna man är less och trött och inte vill träna är det bra med en lista som visar varför man tränar.
Präktig och präktig, det är nog mest för att behålla geisten jag vill ha en separat lista med planerade tävlingar. De dagarna man är less och trött och inte vill träna är det bra med en lista som visar varför man tränar.
Quote from Camilla Höög on 11 February 2008, 10:05Njae, jag ser helst att alla kategorier utan just huvudgrenen (här: löpning) tas bort så vi slipper detta kaos av aktivitetstyper 🙂
Däremot att kunna markera att en aktivitet är en tävling kan vara intressent så det blir lättare att söka fram dem eller
Njae, jag ser helst att alla kategorier utan just huvudgrenen (här: löpning) tas bort så vi slipper detta kaos av aktivitetstyper 🙂
Däremot att kunna markera att en aktivitet är en tävling kan vara intressent så det blir lättare att söka fram dem eller
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:09Man skulle kunna lägga upp grupper med Cykel lopp, cykel tävlingar, löpning tävlingar, löpning lopp etc.
Man skulle kunna lägga upp grupper med Cykel lopp, cykel tävlingar, löpning tävlingar, löpning lopp etc.