Quote from Guest on 21 December 2007, 17:59Finns det någon eller några som planerar ett löppass i 5.45-6.00-fart nu på söndag? Gärna norrort/norr om Sthlm. Jag springer 25km, men längden på passet är ju lätt att anpassa till individuella behov och önskemål.
/Frida
Finns det någon eller några som planerar ett löppass i 5.45-6.00-fart nu på söndag? Gärna norrort/norr om Sthlm. Jag springer 25km, men längden på passet är ju lätt att anpassa till individuella behov och önskemål.
/Frida
Quote from Funbeat user on 21 December 2007, 18:09Jag hänger gärna med någon annan gång, men just den 23:e är jag fjättrad vid spisen - vi ska ha julmiddagen i år. 🙂
Jag bor i Sumpan så norrort passar mig perfekt...
Jag hänger gärna med någon annan gång, men just den 23:e är jag fjättrad vid spisen - vi ska ha julmiddagen i år. 🙂
Jag bor i Sumpan så norrort passar mig perfekt...
Quote from Funbeat user on 21 December 2007, 19:32Skulle varit toppenkul men jag ska nog springa och hämta bilen då eftersom jag glömde den idag. Så mitt långpass drar åt Täby till...
Skulle varit toppenkul men jag ska nog springa och hämta bilen då eftersom jag glömde den idag. Så mitt långpass drar åt Täby till...
Quote from Katarina Lindbäck on 21 December 2007, 22:57Skulle också gärna haka på, men sitter nog i en bil påväg norrut då.... Nästa gång!
Skulle också gärna haka på, men sitter nog i en bil påväg norrut då.... Nästa gång!