Quote from Guest on 2 March 2011, 11:10Enligt Topplistans beräkningsparametrar räknas inte löpning - Distans som löpning? Eller är jag blind?
Enligt Topplistans beräkningsparametrar räknas inte löpning - Distans som löpning? Eller är jag blind?
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:20Nej det stämmer, ända sedan denna sajts skapelse har jag efterlyst att alla "underaktiviteter" skall ingå i aktiviteten "löpning" så att (träningstyps)topplistan för en viss aktivitet verkligen visar all löpning samt att när man redigerar sin personlig to
Nej det stämmer, ända sedan denna sajts skapelse har jag efterlyst att alla "underaktiviteter" skall ingå i aktiviteten "löpning" så att (träningstyps)topplistan för en viss aktivitet verkligen visar all löpning samt att när man redigerar sin personlig to
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:25hehe ok. Då förstår jag resonemanget 🙂
hehe ok. Då förstår jag resonemanget 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 10:56Likväl är det irriterande som det är nu. Gör ju att man aldrig ändrar på inställningarna, så jag stödjer till fullo Anders S önskemål.
Likväl är det irriterande som det är nu. Gör ju att man aldrig ändrar på inställningarna, så jag stödjer till fullo Anders S önskemål.