Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har gjort en sträcklöpning denna sträcka någon gång?

Det hade varit bra om man kan hitta en rutt som är hyggligt nära naturen. Kanske till och med så mycket stig som möjligt utan att förlänga distansen för mycket. E6/E20 är givetvis helt utanf

Ginstleden

http://databas.halland.se/userfiles/PDF/Cykel/Cykelbroschyren/HT_cykel_Svensk_1-16_low.pdf

Ah, det ser ju riktigt trevligt ut. Får pleta ut lite campingplatser så man vet var man kan fylla på kamelbacken bara. 🙂

Ja! Vi var tre tappra pulsare som sprang från Götaplatsen till Apelvikens camping i nådens år 2007 (tror jag det var). Vi följde i stort den gamla kungsvägens sträckning från Göteborg ner till Frillesås kyrka. (Kålleredsbanan-Streterredsvägen-Lindome ka-H

Stefan. Nu tar jag mig friheten att länka till en medlem på jogg.se(s) träningsdagbok. Men eftersom hans träning är offentlig hoppas jag inte att han tar det illa upp.

Anledningen är att jag själv blev mycket imponerad av både honom och detta passet, som

Hans är med här på fb också och missar nog inte denna tråd 🙂

Du kan fylla på vatten vid brandstationen i Frillesås iaf. 😀

Bor själv i Frillesås och har utforskat de flesta vägar med några mils radie och jag hade definitivt valt ginstleden. Men så gillar jag ju att vara i närheten av havet med... Mestadels lite el

Jag hade valt vägen inlands före Ginstleden 110 gånger av 100 - den är såväl genare som mer omväxlande - det räcker med ett par mils kustlöpning från Värö och söderut för att bli mätt på tångdoft och sidokantvind 🙂 . Jag har rutten kvar i kml-format inkl

Tack för mycket intressanta kommentarer! Får göra testlöp och se om Gnistleden är värd att springa hela sträckan på eller ej. 🙂

#Robert

Man blir aldrig trött på tångdoft 😉

Men inlandet är absolut inte heller fel.