Quote from Guest on 11 November 2006, 01:58Någon som är på? Jag gissar att vi kör kring 11 km.
Någon som är på? Jag gissar att vi kör kring 11 km.
Quote from Funbeat user on 11 November 2006, 02:08Jag kommer bestämma mig på onsdag eftermiddag när jag vet hur pigg jag är med jetlag och allt...
Jag kommer bestämma mig på onsdag eftermiddag när jag vet hur pigg jag är med jetlag och allt...
Quote from Arne Sylvest on 11 November 2006, 19:45Vet fortfarande inte hur min onsdag ser ut, kan jag så kommer jag.
Vet fortfarande inte hur min onsdag ser ut, kan jag så kommer jag.
Quote from Charlotte Wahlström on 11 November 2006, 20:13Jag avvaktar lite också, men troligtvis så springer jag.
Jag avvaktar lite också, men troligtvis så springer jag.
Quote from Urban Nilsson on 11 November 2006, 21:51Det vore kul att vara 4 som springer.
Det vore kul att vara 4 som springer.
Quote from Urban Nilsson on 13 November 2006, 14:33Jag får inte vara med 🙁
Har benhinneinflammation och måste vila med antiinflammatoriskt i 5 dagar och sedan endast springa 6 km med 2 dagars mellanrum fram tills mina fotbäddar kommer.
Hoppas ni får kul.
Jag får inte vara med 🙁
Har benhinneinflammation och måste vila med antiinflammatoriskt i 5 dagar och sedan endast springa 6 km med 2 dagars mellanrum fram tills mina fotbäddar kommer.
Hoppas ni får kul.
Quote from Arne Sylvest on 13 November 2006, 16:14Tråkigt, krya på dig
Tråkigt, krya på dig
Quote from Arne Sylvest on 14 November 2006, 23:17Som jag var rädd för, har fått förhinder imorgon kväll.
Ha det så bra ni andra som kör...
Som jag var rädd för, har fått förhinder imorgon kväll.
Ha det så bra ni andra som kör...
Quote from Charlotte Wahlström on 15 November 2006, 07:26Tråkigt Daniel, men det verkar finnas hopp.
Blir det bara jag så får det nog va. Då tar jag hellre en tur i gamla kära Tyresö, men om Olle eller någon annan vaknar till liv så hänger jag på. Tittar in här i em igen
Tråkigt Daniel, men det verkar finnas hopp.
Blir det bara jag så får det nog va. Då tar jag hellre en tur i gamla kära Tyresö, men om Olle eller någon annan vaknar till liv så hänger jag på. Tittar in här i em igen
Quote from Funbeat user on 15 November 2006, 15:29Tjopp! Jag är hemkommen nu. Men jag bangar ikväll, måste vila mina knän 🙁 Men vi gör ett nytt försök nästa onsdag tycker jag!
Tjopp! Jag är hemkommen nu. Men jag bangar ikväll, måste vila mina knän 🙁 Men vi gör ett nytt försök nästa onsdag tycker jag!