Quote from Guest on 5 June 2012, 12:03Är någon som varit i Dar Es Salaam och/eller på Zanzibar och
vet något om hur möjligheterna till löpträningen är där?
Är någon som varit i Dar Es Salaam och/eller på Zanzibar och
vet något om hur möjligheterna till löpträningen är där?
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 12:13Jag har varit där. Dock inte med avsikt att springa, men har varit runt på ön. Troligen är det vägarna du får springa på. Tyvärr går det inte att ta sig längre sträckor längs kusten. Men fina utflykter till byarna på östra sidan på vägarna kan rekommender
Jag har varit där. Dock inte med avsikt att springa, men har varit runt på ön. Troligen är det vägarna du får springa på. Tyvärr går det inte att ta sig längre sträckor längs kusten. Men fina utflykter till byarna på östra sidan på vägarna kan rekommender
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 12:22Tack Sven.
Huvudsyftet med resan är inte löpningen. Men jag ska springa Jubileums maran
den 14 juli, så det gäller att hålla igång lite. 🙂
Tack Sven.
Huvudsyftet med resan är inte löpningen. Men jag ska springa Jubileums maran
den 14 juli, så det gäller att hålla igång lite. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:27Bodde för länge sedan själv i område just norr om centrala DSM - Oysterbay (Msasanihalvöns södra del). Längs/runt denna halvö kan man nog springa ganska obehindrat - mest asfalt eller sandstigar längs stranden. Villagator med täckande träd var det iaf tid
Bodde för länge sedan själv i område just norr om centrala DSM - Oysterbay (Msasanihalvöns södra del). Längs/runt denna halvö kan man nog springa ganska obehindrat - mest asfalt eller sandstigar längs stranden. Villagator med täckande träd var det iaf tid