Quote from Guest on 12 August 2014, 08:14Hej,
Ser att det är fler än jag som trivs i att springa i Hagaparken (många rundor upplagda).
För er som inte upptäckt denna härliga miljö så bör ni genast sätta på er löparskorna och ta er ut.Snart så kommer hösten (även om det är svårt att tro det i
Hej,
Ser att det är fler än jag som trivs i att springa i Hagaparken (många rundor upplagda).
För er som inte upptäckt denna härliga miljö så bör ni genast sätta på er löparskorna och ta er ut.
Snart så kommer hösten (även om det är svårt att tro det i
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 08:24Glöm för sjutton inte heller att avsluta det hela med ett härligt dopp i Brunnsviken! 🙂
Glöm för sjutton inte heller att avsluta det hela med ett härligt dopp i Brunnsviken! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 07:54Mycket vackert att titta på medan man springer... ;),
Brukade springa hela varvet runt då jag tränade för längre lopp men nu blir det mest en sväng förbi de kungliga (synd att de spärrat av så mycket), Koppartälten, Stallmästargården och nån sväng inne i
Mycket vackert att titta på medan man springer... ;),
Brukade springa hela varvet runt då jag tränade för längre lopp men nu blir det mest en sväng förbi de kungliga (synd att de spärrat av så mycket), Koppartälten, Stallmästargården och nån sväng inne i
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 08:16Hagaparken är absolut bäst att springa i, härligt med en sådan park mitt i stan!
Brukar också springa förbi koppartälten, de kungliga och Stallmästargården (t+)
Hagaparken är absolut bäst att springa i, härligt med en sådan park mitt i stan!
Brukar också springa förbi koppartälten, de kungliga och Stallmästargården (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 08:50Bergianska trädgården på andra sidan är också fantastiskt. 🙂
Bergianska trädgården på andra sidan är också fantastiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 00:44Har bara sprungit där en gång för ett par år sedan. Det var snö och -8 grader.Vi rundade nått slottsliknande och mötte då en löpare med helskägg i kortbyxor och bar överkropp! 10 min senare då vi rundat såg vi han igen, springandes i god fart mot Norrtull
Har bara sprungit där en gång för ett par år sedan. Det var snö och -8 grader.Vi rundade nått slottsliknande och mötte då en löpare med helskägg i kortbyxor och bar överkropp! 10 min senare då vi rundat såg vi han igen, springandes i god fart mot Norrtull
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 09:02Ser att ingen svarat på Fredriks fråga så jag säger att jag är på men undrar vad tanken är avseende tidpunkt, tempo och sträckning.
Ser att ingen svarat på Fredriks fråga så jag säger att jag är på men undrar vad tanken är avseende tidpunkt, tempo och sträckning.
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 09:03Ja jag undrar också vad tanken är om tempo och sträckning? 🙂
Ja jag undrar också vad tanken är om tempo och sträckning? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 09:31Jag springer inte där mornar och kvällar utan kör ibland ett långpass dit och då runt Brunnsviken och sedan hem t Sumpan igen.
Jag springer inte där mornar och kvällar utan kör ibland ett långpass dit och då runt Brunnsviken och sedan hem t Sumpan igen.
Quote from Elias Engqvist on 15 August 2014, 09:54Då var det inte du med bar överkropp och helskägg då!
Då var det inte du med bar överkropp och helskägg då!