Quote from Guest on 17 May 2010, 21:25Kommer bo på Quality Hotel Winn, Haninge och önskar tips på möjliga löprundor på ca 1-1,5 timme. (12-18 km)
Det verkar som att det är en lucka i konferensprogrammet imorgon eftermiddag mellan 17.00 och18.30 samt eventuellt på onsdag morgon innan frukost
Kommer bo på Quality Hotel Winn, Haninge och önskar tips på möjliga löprundor på ca 1-1,5 timme. (12-18 km)
Det verkar som att det är en lucka i konferensprogrammet imorgon eftermiddag mellan 17.00 och18.30 samt eventuellt på onsdag morgon innan frukost
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:35Då bor du väl precis vid sjön Rudan? På andra sidan den finns det massor av motionsspår och stigar att välja på. Sörmlandsleden går förbi också. Bara att leta upp spårtavlan, välja distans (finns från ca 3-20km tror jag) och köra.
http://www.stigoteket.
Då bor du väl precis vid sjön Rudan? På andra sidan den finns det massor av motionsspår och stigar att välja på. Sörmlandsleden går förbi också. Bara att leta upp spårtavlan, välja distans (finns från ca 3-20km tror jag) och köra.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:46Verkar perfekt! Tack för tipset! 🙂
Verkar perfekt! Tack för tipset! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 10:56Det tar tre minuter från hotellet till löpspåren (direkt på andra sidan järnvägsspåren) och det finns kartor i receptionen.
Hälsningar
Peter (som bor där tisdag - torsdag)
Det tar tre minuter från hotellet till löpspåren (direkt på andra sidan järnvägsspåren) och det finns kartor i receptionen.
Hälsningar
Peter (som bor där tisdag - torsdag)
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 11:03Hej Anders!
Det ligger en karta över Rudan och väntar på dig i receptionen, där finns samtliga slingor markerade. Kolarslingan på 15 alt 17 km kanske passar. Mvh Jens i personalen
Hej Anders!
Det ligger en karta över Rudan och väntar på dig i receptionen, där finns samtliga slingor markerade. Kolarslingan på 15 alt 17 km kanske passar. Mvh Jens i personalen
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 12:07Undrar om inte Quality Hotel Winn, Haninge just har vunnit en utmärkelse för dagens bästa kundservice.
Undrar om inte Quality Hotel Winn, Haninge just har vunnit en utmärkelse för dagens bästa kundservice.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 13:03Jag tycker det är märkligt att kartan inte ligger o väntar i hans rum!!!
Skärpning Jens!!! 🙂
Jag tycker det är märkligt att kartan inte ligger o väntar i hans rum!!!
Skärpning Jens!!! 🙂
Quote from Susan Hartley on 18 May 2010, 13:14Eller att Jens inte springer med som vägvisare! 🙂
Skämt å sido. Vilken fantastisk service. Det ser faktiskt ut som att Jens har reggat sig på Funbeat enkom för detta. (t+)
Jens: Du börjar väl regga din träning här nu?
Eller att Jens inte springer med som vägvisare! 🙂
Skämt å sido. Vilken fantastisk service. Det ser faktiskt ut som att Jens har reggat sig på Funbeat enkom för detta. (t+)
Jens: Du börjar väl regga din träning här nu?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 13:30Man kanske ska söka på "kolarslingan" bland Rundor??? 🙂
Man kanske ska söka på "kolarslingan" bland Rundor??? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:25Tusen tack för engagemanget! 😀
Jag har nu testat 16,7 km kolarslinga (med karta hämtad i receptionen), en riktig tuffing var det eller så var jag en vekling 🙂
Fiiin skogslöpning, kan rekommenderas.
Tusen tack för engagemanget! 😀
Jag har nu testat 16,7 km kolarslinga (med karta hämtad i receptionen), en riktig tuffing var det eller så var jag en vekling 🙂
Fiiin skogslöpning, kan rekommenderas.