Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning i Haninge
You need to log in to create posts and topics.

12

Kommer bo på Quality Hotel Winn, Haninge och önskar tips på möjliga löprundor på ca 1-1,5 timme. (12-18 km)

Det verkar som att det är en lucka i konferensprogrammet imorgon eftermiddag mellan 17.00 och18.30 samt eventuellt på onsdag morgon innan frukost

Då bor du väl precis vid sjön Rudan? På andra sidan den finns det massor av motionsspår och stigar att välja på. Sörmlandsleden går förbi också. Bara att leta upp spårtavlan, välja distans (finns från ca 3-20km tror jag) och köra.

http://www.stigoteket.

Verkar perfekt! Tack för tipset! 🙂

Det tar tre minuter från hotellet till löpspåren (direkt på andra sidan järnvägsspåren) och det finns kartor i receptionen.

Hälsningar
Peter (som bor där tisdag - torsdag)

Hej Anders!
Det ligger en karta över Rudan och väntar på dig i receptionen, där finns samtliga slingor markerade. Kolarslingan på 15 alt 17 km kanske passar. Mvh Jens i personalen

Undrar om inte Quality Hotel Winn, Haninge just har vunnit en utmärkelse för dagens bästa kundservice.

Jag tycker det är märkligt att kartan inte ligger o väntar i hans rum!!!

Skärpning Jens!!! 🙂

Eller att Jens inte springer med som vägvisare! 🙂

Skämt å sido. Vilken fantastisk service. Det ser faktiskt ut som att Jens har reggat sig på Funbeat enkom för detta. (t+)

Jens: Du börjar väl regga din träning här nu?

Man kanske ska söka på "kolarslingan" bland Rundor??? 🙂

Tusen tack för engagemanget! 😀

Jag har nu testat 16,7 km kolarslinga (med karta hämtad i receptionen), en riktig tuffing var det eller så var jag en vekling 🙂

Fiiin skogslöpning, kan rekommenderas.

12